marți, 13 iulie 2010

Ziua 117 Masina de spalat

Pindica si-a cumparat masina de spalat. Nu mai venise de mult sa-si clateasca bikineii la Ariston-ul conjugal, ranita in orgoliu de faptul ca i-am luat in mod brutal cheile de la casa. De fapt cheile au fost aruncate pe canapea, urmata de o iesire triumfala, glorioasa si intzepata.
Pauza...chiar ma gandeam...foloseste chiloteii de doua ori?...camasutele doua zile la rand?...ar fi imposibil...de neimaginat. Whatever...

Sambata imi intorceam lenea, cand pe stanga, cand pe dreapta...imprastiat ca o beshnitza pe canapea. Mai sugeam cate un gin de vara cu tonic, gheata si lamaie...si ma uitam la niste bursuci parosi pe Wild...Ma intrerupse telefonu'...Pindica...ha...ce-o vrea?
N-am raspuns din prima...sa vada ca-s ocupat. Dupa vreo ora, dupa ce ma lamurisem bine cu bursucii, cine sunt ei si ce vor, am sunat inapoi.
"Auzi?...zice...n-ai o canitza din aia care se da cu detergent pentru masina de spalat?"
"Am...de ce?"
"Pai, zice, mi-am luat masina, am montat-o in bucatarie sub blat si nu e loc sa bag detergentul in sertaras. Ma gandeam ca o canitza din aia ma ajuta".
"Ok...treci si ia-o...sunt acasa"
"Aaaa...nu pot...ca tre' sa fac scurgerea si sa montez un T pentru chiuveta"...
Hait...sa vezi ca de fapt ma sunase pentru T nu pentru canitza...M-am facut ca nu ma prind..
"Pai dupa ce termini...poti sa treci sa iei canitza"...susurai eu cu o voce lesinata...
"Nu stiu cand termin...ca ma chinui de vreo 2 ore sa fixez T-ul la scurgerea din perete..."
Nu m-am abtinut si am intrebat-o...
"Pai unde ti-e fuckeru' viitor sot sa te ajute?"...Ahhh...ce am tintit-o...m-am umplut de satisfactie...
S-a facut ca nu aude si a continuat:
"Teava de la scurgerea din perete e prea mica...si cacatu' asta de T are un manson de cauciuc si nu intra. Daca bag mansonu' pe teava sau pe T intra...dar impreuna, de-al dracu' nu vrea"
"Nasoala situatie...ce sa zic?"...mi-am dat eu cu parerea...Cheama si tu un instalator"
"Cine vine sambata dupa amiaza?" icni ea cu o voce cazuta, exprimand neputinta..
"Pai cheama luni, atunci"...
"Luni?...am tona de rufe de spalat..Poate nu tii minte...mi-ai luat cheia si n-am putut sa vin sa mai spal la tine"
Ce tupeu!...in loc s-o dreaga si sa ma roage sa vin s-o ajut, tot ea cu reprosurile.
"Ai sunat tu si am zis eu sa nu vii?"...ce legatura are cheia cu venitul?.Vii cand sunt acasa si totul e ok. De exemplu vino acum cu tona de rufe".
"Unde sa car muntele de boarfe?"...vocea era si mai cazuta. A schimbat solfegiu repede...cu o voce de rugaciune la altar..."Nu mai bine vii tu sa ma ajuti?" Si ca sa nu primeasca vreun refuz obraznic a continuat repede " Daca vii, iti fac spaghetti cu carne si sos din ala care-ti place...". Hmmm...tentatia era mare... Eram cam rupt in doua de foame...iar pastele alea chiar erau specialitatea ei...maximul din ce putea gati vreodata..
Excitat deja de miros de carnita tocata si sos...i-am raspuns afirmativ.
Parca eram bursucul cel lenes de la televizor care-si misca "cadavrul" lesinat de amorteala cand simte miros de mancarica.
Am rezolvat chestiunea cu T-ul, aplicand niste banda adeziva in loc de manson si s-a potrivit.
N-a fost mare scofala.
Am primit in schimb spaghetele promise...cu carnita si sosul aferent.

A fost o afacere cinstita bazata pe respect "reciporc" si incununata doar de succes(e)(uri).
Adica masina avea scurgerea de rigoare, iar stomacul meu era hranit corespunzator.
M-am dus acasa fericit si m-am uitat la semifinala Germania _Uruguay plin de satisfactie.
Nu are de ce sa mai vina sa spele aici. E minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu