miercuri, 2 iunie 2010

Ziua 76 Transferul nesfarsit de aspirat(ii)or...

Ma chinuie o tuse seaca si enervanta...tot sug la pastile dar fara folos...

Aseara ajuns acasa, m-am prabusit pe canapea intr-o letargie a oboselii de tot felul. Nici de mancat ceva nu aveam forta...
Am deschis televizorul. Pe History si Wild erau niste reluari...asa c-am nimerit pe Realitatea...m-am enervat...e greu sa suport atatea prostii pe centimetru patrat de minut de emisie..
Ma calmeaza Pindica c-un telefon, "Nu vii si tu sa iei aspiratorul?...M-am spalat pe cap si nu mai ies"
Mda...maine vine Tanti si ne tot transferam aspiratorul de colo - colo. La mine miercurea, la ea vinerea. Nimeni nu se indura sa-si ia aspirator...asa ca jucam ping-pong...
De ce nu l-o fi luat?...ma intrebai nedumerit?...Da...nu l-a luat ca stie ca eu l-am cumparat si nu indrazneste...altfel...tot ce si-a adus aminte ca a cumparat ea de pe cardutzul ei...si-a luat cu varf si indesat...
Am avut ocazia sa vad...la prima mea vizita la ea.
N-am stat mult...dar la o inspectie vizuala sumara am regasit multe din lucrusoare.
E bine instalata...pare fericita...desi casa e mai mica...nu simt ca ar dori sa se intoarca...

Am luat aspiratorul...am lasat aspiratiile si m-am dus spre casa mea...dulce si primitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu