duminică, 13 iunie 2010

Ziua 87 F-ul lipsa de la Fierbinte...

Laptop-ul s-a incins si el saracu'. Tastatura a luat-o razna, butonul cu litera F s-a dezlipit amenintator...exact F de la 'ierbinte...sau de la 'ucking so goood...
Has-ul merge...asa ca pot sa zic...I am still so Hooot and it's so amazing good...

Sandramaua se inchide...a 'ost un expo saracutz, expresie a economiei letargice ce ne imbratiseaza zi de zi...
Mi-am mutat "beroul" la Arad cateva zile...n-a 'ost chiar asa rau...am transpirat, in'ierbantat, vibrat, pulsat, respirat, visat si trait...I'm 'ucking so happy...Campia de Vest mi-a priit anu' asta.

Imi strang catra'usele de aici...si ma duc sa visez naluci intruchipate...
Mi-e bine...si nu mi-e 'rica de binele asta...
Plec sa ma a'und in bine...
Ma trec doar transpiratii 'ierbinti si congelate...mmmmmmmmmmmmbuuuneeeeeee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu