marți, 8 iunie 2010

Ziua 82 Bagaje, dileme, Lu' si Gummy spirit...

Dupa ce Ecaterina m-a dezamagit...a trebuit musai sa vin acasa.Am bagaje de facut.
Plec spre Arad cateva zile, se anunta caldura mare si trebuie sa-mi potrivesc garderoba in acest sens. Adica camasi cu maneca scurta, costume de in subtirele, fara cravate, fara pantofi negri.
Ma voi trezi dis de dimineata, caci calatorului ii sade bine cu drumul si departeee ajunge daca se struneste devreme.

N-o sa mai scriu despre nesimititi si despre hotzi oricine ar fi ei...ma intorc la lumea mea...de mumii, stafilococi si facoceri...

Cineva caruia nu-i place lumea mea, mi-a trimis urmatorul mesaj zilele trecute:
"Lumea ta nu-mi place....e egoista, orgolioasa....ai pierdut un prieten sincer si dezinteresat...cred ca nu ai invatat inca din greselile pe care le-ai facut....pana cand nu vei invata ca fiecare fiinta e unica in felul ei, ca nu e nimeni croit dupa infatisarea ta, ca nu esti centrul universului, vei fi singur. Vei fi inconjurat de multe admiratoare, dar vei fi singur....ptr ca ti-ai pierdut femeia iubita....nu se va mai intoarce...doar daca te vei schimba.....dar eu sincer, nu cred."
Mesajul m-a uimit nitel...nu e urmare a vreunui dialog...ci pur si simplu un mesaj.
Stiu ca nu-s perfect si ma bucur sa primesc orice feed back de bine sau de rau...ma mai corectez si eu...dar as vrea sa-l inteleg si eu...
Am cerut detalii si explicatii suplimentare...N-am primit raspuns...Ce-o fi vrut sa zica?
Singurul indiciu e ca l-am primit dupa postarea cu Melania si Dorina, dar nu stiu daca are legatura cu asta...
Poate imi traduce si mie cineva ce s-a vrut scrie in mesajul asta...sa nu mor indoit de intrebari..

Ma duc la culcare...Ce-o face Lu'? N-am auzit-o de mult. Ar trebui s-o sun, sigur nu doarme la ora asta...dar ne prinde dimineata la telefon.
O sa ascult Gummy Bear si o sa ma gandesc la ea...Sunt in Gummy mood...:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu