marți, 8 iunie 2010

Ziua 82 Ecaterina














Din "respect" față de Melania și pentru a păstra echidistanța, aflu azi din ziar că nu trebuie să fi balenă, urâtă și șunculoasă pentru a atinge pragul nesimțirii maxime.

Ecaterina e o doamnă minionă, suplă, trecută de 60 de ani dar care păstreaza aerul proaspăt al unei mimoze sensibile. Vorbește frumos, e feminină, are o prezență plăcută, voce suavă și mesaj clar. 
Mi-a plăcut mereu de ea. Ecaterina era exemplul meu pentru oameni onești care chiar se agită să facă ceva pentru binele public. Uite că m-am înșelat. Se ocupă mai mult de binele personal.

Ecaterina, în timp ce era ditamai ministru al educației, nu o amărâta de consilier cum era Melania, și-a aprobat și ea niște fonduri europene. Tot de vreo 4 milioane de euroi. 

Proiectul era un fel de incubator pentru a ține oule și ovarele calde ale doctoranzilor ce studiază intens teme știintifice de importanță capitală. 
Nu mă leg de subiectul proiectului. Mă deranjează doar ca această Ecaterina și-a folosit înalta funcție publică pentru a aspira niște bănuți în buzunarul propriu. 
Săptămâna trecută tuna și fulgera la televizor la cât de hoață și imorală e Melania.
Același lucru l-a făcut însă și ea...doar că ieri s-a descoperit.
O nesimțită și o hoață la fel de ordinară și de abjectă ca Melania.

Acum nu m-am enervat...doar sunt dezamăgit...nu mă așteptam. 

Ecaterino, ce făcuși?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu