vineri, 4 iunie 2010

Ziua 78 Melania & Dorina




















Încerc să evit televiziunile de știri. Mai trag o privire pe Money Channel să urmaresc ce se mai zice despre economie...baieți deștepti acolo, profestioniști.

Lumea mea, a mumiilor, a reginelor și prinților de peste vreme dar și a mangustelor și a libelulelor îmi relaxează sinapsele mult mai eficient. Elefanții și leii mă umplu chiar de admirație.

Nu știu cum se făcu, zilele trecute tot am urmărit știri...pe realitatea...sa văd ce isprăvi s-au mai executat în grădina zoologică -România.

Am aflat  de Melania si Dorina.

Doua femei în formă de bărbat, balene, tupeiste, "florărese", agramate și necinstite.

Melania până ieri era consilier al ministrului educației. În timp ce era în această poziție importantă, cucoana "și-a aprobat" sieși un proiect cu finanțare europeană de 4 milioane de euro, gestionat de firma ei și a băiețelului propriu.
Sediul autoritătii de managment al proiectului este localizat taman în casa ei. Din primii 350.000 de euroi primiți ca avans și-a renovat casa...că de' sediul autorității de managment tre' să arate corespunzător, nu? Și-a schimbat cucoana faianța, gresia...niște mobilă, scule, si ce și-o mai fi băgat acolo să poată să muncească și să locuiască civilizat.
Am văzut-o la televizor uimită, că ea n-a făcut nimic ilegal, că ce are lumea cu ea și că nu vede nimic incompatibil între funcția ei publică și afacerea personală. Adică e foarte ok să-ți aprobi singur banii de buzunar, nu-i așa?
Pe vremea lui Țepes duduia era jupuită și trasa în țeapă...înceeet....pâna i se scurgea toata grăsimea din bucile ei de nesimțită și hoață ordinară.

Dorina este încă director general la Compania de drumuri și autostrăzi. Compania asta sinistră gestioneaza toate șoselele din România precum și șpăgile aferente.
Trupa AC/DC ne-a făcut hatâru' să ne viziteze dupa 20 de ani. La plecare, când să iasă din țară, inspectorii acestei companii au cerut șpagă 50 de euro pentru fiecare camion al turneului. Și nu erau decât 30 de tir-uri. 50 x 30 înseamnă fix 1500 de euroi... Așa în câteva minute.
Cât de prost, imbecil, cretin...etc să fi să ceri șpagă exact unora care pot sa te dea în fapt imediat, datorită suportului de imagine pe care îl au?...Cât?...Infinit....
Aceasta duduie conduce o prăvălie, probabil pușculiță de partid, în care șuncile ei baleniere și-au pierdut orice urmă de autoritate sau de control.
N-a demis-o nimeni până acum...că n-are cine probabil...e preabine fixată în proptele.

Întâmplător a fost vorba de două femei, deși e greu să le definești ca fiind femei. Mai degrabă asexuate...astea se înmulțesc doar prin spori, cine naiba se găsește să le fecundeze?

Există cu siguranță mult mai mult bărbați...baleni sau nu, asexuați sau nu, mult mai hoți, nesimțiti, lacomi și tupeiști ca aceste două dudui. Dar ele fuseră la știri în ultimele zile.

Cu așa specimene defilăm. Ăștia sunt cei mai calificați și mai profesionițti.Astfel de omizi au acces la funcții și resurse pe care culmea le folosesc tot în scop personal.

Îmi vine să vărs...dar n-o să vomit eu acum în cinstea lor...
Eu nu fac parte din lumea lor...nu e a mea...

Iar m-am enervat...ca prostu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu