luni, 3 mai 2010

Ziua 45 Alors on Danse



Ce zi frumoasaaaa!!!...ce m-am mai dansat...peste tot...asa ca de luni...ce soareee!!! ce caaaaald!!!..

Dupa o duminica dormitanta, hibernanta, aburizanta...azi am tzopait..uite asa...tzo-pa-it...

Dimineata m-am dus la Buftea...da, la Buftea, acolo tre' sa platesc eu curentu'. Ca de obicei nu mi-a venit factura si doar acolo se plateste...Buuun...
In masina, la radio...Alors on Danse....ascult doar Guerilla, ca sa fie clar...unde pot sa prind, desigur....



imi place de mor...ma bine dispune...
asa ca am tzopait pe pedale...

La casierie...hopaaa...in loc de 60-70 de lei, e de plata 120... Fuck...am doar 200 de lei cash si ma gandeam ca platesc si cablu...asta e...
"Puteti sa-mi printati si factura sa vad si eu?"...
"Nu eu...a doua usa pe culoar"...

Asa ca am tzopait la alt compartiment...Alors on Danse...
In "berou" 4 doamne...concentrate, lucrau...
"Buna dimineata"....Liniste...
"Hellooooooooooo..."...nimic...
Aiii...de obicei la 4 doamne odata aveam succes. La costum, curatzel, tuns proaspat, "barberit"...miros de colonie...ce naiba?...
" Aaaa...ma puteti ajuta?..."...iar nimic...ignore total...
Asa ca...am tzopait pe la fiecare in parte soptindu-le ce am nevoie...Evident abia a 4 a ma putea ajuta...

si uite asa iar Alors a Danse...


Nu mai merg la casierie si la cablu...maine...ma duc la "beroul" meu...

La Guerilla in masina din nou...Alors a Danse...buuuun...uit de cucoanele gretzoase..

La "berou"...tzopaiala la greu...zi d-aia grea...cu de toate...dai intr-una tzipa toti...si tot asa...ca asa e in tenis...sau mai bine zis...Alors on Dance...

Vine o colega...zice..
"Azi e randul tau sa cumperi produse"...Produsele sunt chestii de birou...cafea, servetele, zahar, etc.
Ok...imi da lista...Si asa trec pe la prietenii mei de la Carrefour...sa iau ceva de papica...impusc doi iepuri...

Nu mai zabovesc, plec spre casa si ma opresc la celebrul Carrefour din Militari..langa autostrada...

Am doua liste mici...una de "berou" si una de acasa...
Pe prima...cafea, zahar pliculete si la pachet, servetele, prosoape de hartie, etc
Pe a doua, doua copane facute, niste icre bestiale facute acolo, ca la mama acasa, o painica, rosii, ridichi, etc.
Buuunn..
Ajung la casa...Pun prima lista...82,80 lei. Dau cardul meu...eroare de sistem...
Ne ducem la alta casa...eroare de sistem...
Si incepe dansul...
Ma duc la bancomat....eroare de procesare zice acolo...mai sa fie...toate erau de la BRD...bag si cardul celalalt...tot eroare de procesare...
Coada e rabdatoare...n-am vazut asa oameni calmi... Casierita trebuia sa ma astepte pe mine...
Una zice.."Mergeti la Brico, vis a vis...o fi ceva cu transmisia...".
Ma duc...e nitel de mers... Ajung la Brico...tot BRD...eroare de procesare...Alors on Danse..

Ce mai tzopaiam...!!!
Sun la banca...raspunde un baietzas calm...Spun problema...ii zic ca-s la Carrefour Militari...ca nu pot plati...ce se intampla?...zice...incercati la alta banca...
Hellooo...repet...sunt la Carrefour Militari...Baietasu' zice " Ce? nu mai sunt alte banci pe acolo?...Fuuuck...Call center-ul o fi prin Bacau sau Cluj, asta habar n-are ca, Brico si Carrefour sunt in camp...pe autostrada...
Zice calm...o sa raportez situatia...Deci...sa presupunem ca eram la benzinarie pe sosea...in camp...faceam plinu'...eroare de sistem...n-aveam cash, ramaneam acolo...nu?...pana raporteaza ala...pana se scarpina undeva...Alors on Danse...intre case de marcat, bancomate si hipermarket-uri...
Astia, francezi trogloditi si nationalisti...si Carrefour si Brico...au doar BRD...tot din hexagon...Alors on Danse...c-asai in tenis...

Pana la urma neavand solutie, am renuntant evident la produsele de "berou" si am luat doar papica, ca deja muream de foame...M-am scobit in portofel si am gasit 20 si ceva de lei cash...Alors on Danse...

Ajung acasa...Lihnit...Am vazut urme de Pindica prin casa...iar o fi venit la spalat chilotei...mda..

Sa trec sa fac ceva de mancare...

Pun cartofii congelati in ceaun...in timpul asta fac salata de rosii, castraveti si ridichi, si pun si copanu' la microunde...
Si iar am dansat...cartofi...salata...copan...cartofi...salata....copan...
.....Alors on Danse...


Apoi sa dansam acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu