sâmbătă, 8 mai 2010

Ziua 50 Pufic somnosssss.....


De cand m-am inscris pe minunatul site tagged...am intrat intr-o lume noua mie..o lume calda, cu oameni frumosi, gingasi...talentati...lumea ideala in care as vrea sa traiesc.
Sigur...probabil s-ar gasi multi sa ma contrazica, sa spuna ca-s destui perversi, mincinosi, fatarnici, obsedati...ori fi...nu zic nu...
Dar lumea cu care am eu contact este formata din acei oameni minutati care ma bucura in fiecare zi cu cate un semn cald si prietenos. Cat de recunoscator le pot fi? Nu stiu..recunoscator...

Printre primele urari de noapte buna a fost si "Somnic pufos"...ohhhh ce mi-a placut!!!...mi-a adus aminte de somnul bebelusilor..cu mirosul lor pufos, unic...
Si mi-am zis...mmmm...ce chestie originala...Apoi...in fiecare zi, salutul se repeta si tot se repeta...era deja un salut traditional...o pufosenie a oamenilor minunati de aici....a acestor oameni frumosi..

Asa...si..cum ma mananca sa fiu original....hai sa diversific oleaca...sa trec de la pufosenia somnicului de bebe la puficul somnoroseniei adulte...

Asa ca...Pufic Somnossss!!...parca ar fi urarea ursilor cand se retrag la hibernare...:))
Deja cineva imi zice Pufic...oooo...rimeaza cu Pindic si parca suna mai bine...

Pufic Sommnosss...oamenilor de aici...frumosi si gingasi...E spre 2 dimineata din a 50 a zi....

Sleep...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu