sâmbătă, 1 mai 2010

Ziua 43 Sun Garden din nou


Sunt iar pe drum, spre casa.

M-am oprit in Turda, din nou la Sun Garden, caci au wireless bun si cafea si mai mmmbuuna.

Nu e loc la masa...e nunta...sau un inceput de nunta.

Find la costum si camasa (fara cravata insa) am fost intampinat cu sampanie si piscoturi...:)) de niste ospatari care se agitau sa cheme si mirii sa ma intampine...
Ohoo... la loc comanda, nu-s invitat...beau doar o cafelutza.

Aperitivele sunt asezate pe mese si isi asteapta nuntasii. Parte din ei stau la terasa de afara... e soare, cald si placut. Eu sunt langa receptie, sa nu deranjez.
Prin fatza mea defileaza decolteuri, rochii cu volane, cocuri, papioane, pantofiori si gentutze.
Ohhh...tocmai a trecut o domnita intr-o rochie luuunga pana la glezne, umerii goi, un bej cu tot felul de sclipiciuri la bust si jos ca un fel de manseta...daaa...E binee...

Treaba la Baia Mare a fost ok...exista potential de ceva business, am plecat bine dispus.

Am prins in Kia Cee'd la iesirea din oras, care mergea destul de tare si avea antena de statie. Astia pot vorbi cu camionagii care au statii (adica toti) si pot afla daca sunt radare. Cel mai bun anti radar acum sunt statiile de transmisie.
Asa ca m-am pus in fundul lui pana la Cluj. 1h si vreo 40 min, adica timp excelent pentru 140 de km. Adevarul ca tipul mergea foarte bine si m-a "tras" cu 110-120 prin locuri in care n-as fi avut curaj cu mai mult de 80. Si soseaua era libera.
In Cluj l-am depasit sa-i multumesc. Era un nene in jur de 60 de ani, cu fatza blanda...n-as fi crezut ca poate conduce asa sportiv si atent in acelasi timp.

Dimineata pe la 8 cand m-am trezit, piata de langa hotel era imbracata in haine de sarbatoare...Tot felul de tonete cu produse de vanzare steaguri si muzica. S-a remarcat un DJ cu inspiratie limitata...a bagat de vreo cinci-sase ori "Cureaua si Pusca lata". Asa...ca sa fie clar pentru lume ce Pusca lata avusese...sa nu se confunde cu ce are in prezent.
A trebuit musai sa ma duc la dush...am inceput sa urasc melodia asta:)



Sigur o sa se auda si aici cand nuntasii barbati in aburii alcoolului or sa devina nostalgici.

Deocamdata in difuzoare se aude "Only you"... muzica de aperitiv.



Ohhh...ce pofta am de dans...m-as cam invita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu