miercuri, 12 mai 2010

Ziua 55 Arena Savaria

Savaria este denumirea romana a orasului Szombathely.

Nu are 40-50.000 de locuitori cum aprecia un localnic, ci 80.000 si are statut de oras comitat. Este infratit cu Hunedoara, conform Wikipedia.
Aseara dupa Gala Dinner am iesit cu cativa domni prin oras. Gummy si Birlic au declinat invitatia retragandu-se pentru deliberari in camerele lor proprii.

Orasul pe la 11 seara era eminamente pustiu. N-arata rau, are un centru complet renovat de la A la Z si se vad influentele austriece in arhitectura.
Am gasit un bar cu biliard. Pe usa era scris mare OPEN. Cred ca era singurul din oras deschis la ora aia.
Am ras 2-3 beri, am luat taxi si m-am dus si eu la hotel.

Acum suntem la Arena Savaria, sala de sport a orasului unde se tine manifestarea.
Afise lipite peste tot ne anunta ca sambata la ora 12.30 va avea loc marele derby la volei intre Ungaria si Luxemburg. Sala o sa fie plina, zice un bastinas. M-a uimit si numarul imens de sponsori care sustin acest spanac de meci.

Gummy si Birlic discuta cu tot felul de oficiali. Birlic vorbeste ce a invatat la jandarmerie, Gummy traduce la greu, din germana in special.
Eu m-am vazut cu ce lume vroiam sa ma vad si acum astept ca fratii Petreus sa-si termine discutiile si sa plecam spre Arad.
Restaurantul de la Hotel Ana se inchide la 10.30 diseara. As pune pariu ca nu prind nicio bere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu