vineri, 7 mai 2010

Ziua 49 Despre femei...


N-as indrazni aici sa vorbesc despre femei. Subiectul e prea vast, prea profund, prea complicat, prea dificil de dezvoltat...Asa ca...nici nu ma gandesc sa deschid tema...orice as scrie ar putea fi interpretat impotriva mea...asa ca...ma voi abtine..
Dar as putea scrie despre cum vorbesc femeile despre ele insele.
O prietena imi spunea recent ca "femeile-s rele"...de ce?..." sunt pur si simplu rele"...e vorba ca-s rele intre ele, nu cu barbatii..." sunt invidioase, barfitoare, razbunatoare, urzicatoare..."...wow..
Adevarul ca si eu am observat pe unde am lucrat...colectivele preponderent feminine (contabiltate, marketing, administrativ) rareori au un echilibru de lucru in echipa eficient...se pierde prea mult timp cu rezolvarea tinerii orgoliilor sub control.
Unde mai e cate un barbat-doi, situatia se mai echilibreaza, dar depinde si de tipii respectivi.
Daca femeia se nimereste sa fie si sefa, alte probleme...daca are multi subalterni masculi, trebuia musai sa demonstreze ca e mai desteapta decat ei...daca este sefa peste alte tipe, musai ii place sa fie lingusita...
Intodeauna exceptiile confirma regula... Nu cred ca peste tot e musai asa, dar ma exprim si eu din ce am observat sau mi-i s-a spus...
Sunt multe femei care dau lectii de cariera oricarui barbat...din ce in ce mai multe...si uneori ne simtim deranjati...

Azi am primit de la o prietena faina de pe tagged, cu sot, catel si purcel...o fata frumoasa si fericita urmatorul mesaj. Spune mai multe decat as putea abera eu aici

"Te-am vazut aseara pe net, dar nu am avut timp sa-ti raspund la mesaj, promisesem catorva "prietene" ca ies cu ele in oras. Nu o sa inteleg niciodata femeileSmile, ii inteleg pe bietzii barbatzi. Nu o sa le inteleg niciodata ingamfarea si invidia fatza de alte femei, dar mai ales nu inteleg mintea ingusta a unora dintre ele( care se mai si lauda cu 2 facultati si un master). Ca de obicei stiu la ce sa ma astept de la iesirile in oras cu fetele, de fiecare data aceleasi subiecte de discutii (ce marca de detergent e mai buna, ce au mai facut de mancare, sau si mai frumos "ai auzit fata ce a facut cutare?"). De spalat spal si eu, mancare fac si eu, si de ce ies in oras? sa mai scap de treburile de acasa , nu? Pai atunci tot de ele pomenesc? In fine, stau , le ascult , rad si eu tamp cand rad si ele, etc... Am un mic joculetz pe care il aplic de cate ori ma intalnesc cu ele: aseara am mers la o terasa si la masa noastra s-a nimerit o chelneritza ( daca era baiat li se scurgeau ochii si il ridicau in slavi, dar asa tzeapa, era o fata si pe deasupra era si frumusica). Frumos, numai bine a cazut sa-mi fac eu jocul si le zic fetelor "ati vazut mai ce ochi frumosi are fata asta?" HA HA HA - acum sa le vezi fetele. Eram 5 la masa, una a tacut, iar celelalte , in a2a fractiune de secunda ,i-au si gasit defecte, ba ca are ochii frumosi dar prea fardati, ba ca are nasul cam mare (si nu era deloc asa), ba ca e putin cracanata. In fine, acum ma intreb daca ar fi facut remarca asta unul din sotii lor, saracul cat ar fi mancat hrana rece? Incearca si tu sa arunci o momeala de asta, sa vezi daca merge sau nu, poate pe la capitala femeile sunt un pic mai deschise la minteSmile.

Asa , le-am mai lasat un subiect de barfa si m-am retras acasa , m-am facut obosita de la drumul la tzara. Sigur m-au barfit si pe mine , ca nu am avut nici un chef ieri sa ma mai coafez si mi-am prins parul in coada, ceea ce la ele inseamna clar delasare.
Trebuie sa merg sa-mi caut o rochie , saptamana viitoare se cununa cumnatelul meu.
O zi buna"


No comment:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu