joi, 6 mai 2010

Ziua 48


Cine a zis ca lumea ii plina de poeti?. Nu mai stiu...dar chiar e plina...poezia se afla de fapt in noi...ascunsa...gata sa explodeze...

Si 'eri si azi am fost cam acoperit de chestii...impersonale...adica de servici.
Chiar prozaice...

Am fost ieri la Metro sa cumpar ce n-am putut de la Carrefour...a mers cardu' snur...astia-s nemti...nu le da eroare de sistem nici daca o calculeaza sa iasa.

Mi-am luat niste cartofi din aia congelati, niste carnaciori bestiali...tanti de acolo mi-a dat sa gust...mmmmmmbuniii...am pierdut eticheta sa spun ce model sunt..
In fine....
Ieri si azi am papat carnaciori din aia, la tigaie, cartofi..salata de rosii, castraveti si ridichi..un ochi...mmmmmmbuunaaa...ca sexu' cu dragoste inclus, sau invers.

Poetii sunt nascuti sa cante dragostea, s-o proslaveasca, sa-i gaseasca virtutile...

Popii si bigotii se nasc sa urasca sexul, sa-l declare pacat fundamental...sa-l condamne si eventual sa se bucure fatzarnic de el departe de vazul lumii.

Dar ce mai conteaza asta?...Tara se prabuseste, dupa cum se vede la televizor, si noi ne pieptanam cheliile...

O sa ne piara cheful si de amor si de tango si de poezie...zic unii.

Mie insa nu...niciodata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu