marți, 25 mai 2010

Ziua 68 Pindica, chiloteii si vecina la masaj


Printre vise/visuri...mai si traiesc...
Ohh...mare belea pluralul asta de la vis...cica e bine si vise si visuri...zice Dex-ul updatat in 2004. Am citit la "neshte" baieti mai destepti ca mine din punct de vedere gramatical...asa...
Eu aleg vise..imi place mai mult cum suna...asa...sa revenim...

Printre vise...mai si traiesc...
Mica vacanta de Rusalii am dormit-o in mare parte.
Sambata am fost la maman'....s-o duc la niste neamuri...in vizita. Tot drumul m-a barait cu Pi(z)dica...ca ea s-a gandit...ca precis eu am comis-o..."Auzi mama, te-a prins cu vreuna in pat?"...Nu mamaaaa...ohh...ce idei..." Ai batut-o?"...Cum s-o bat mama...ma stii asa?..."Ce naiba o apuca atunci?" cazu maman' pe ganduri...ca si cum o femeie musai pleaca de acasa doar daca te prinde copuland sau ii arzi niste palme la ceafa..." Aaaa...precis are amant... ai mirosit ceva?" Ce sa miros mamaaa...stii ca-s cu polipii si deviatia de sept...la mine totul miroase bine...
Cazu nostalgica...isi aduse aminte cum m-am operat eu de polipi la 6 ani. Si ce dragut si cuminte eram...!!
Uite asa tot drumul...Am rasuflat usurat cand am parcat-o teafara...N-am zabovit la neamuri prea mult...
Seara se promitea o iesire la club...na...isi facura unii pomana cu mine...hai ma Pindic...stai singur cuc in casa?...Mda...varianta oficiala e ca Pindica e relocata cu jobu' pe peridoada nedeterminata, undeva departe, peste tari..adica care va sa zica o expata acolo...e cea mai usoara varianta sa scapi de explicatii aiuritoare la intrebari.."Vaiii...dar cum s-a intamplat?", " De ce?", "Cuuuuum?"...asa e mai usor...e plecata...
Am fost in Spice...un club normal, cu putine pitipoance...lume obisnuita. Muzica nu tocmai rea... Au cantat niste baieti de la trupa 13...n-auzisem de ei. Canta melodii din U2, Radiohead...etc. Nu suna chiar rau. Doar solistul nu se auzea bine si canta cu o juma de octava mai sus...in rest ok...sunau bine daca n-aveai ureche buna...
Cand cantara " I feel goooooood..." imi aminti duios de Gummy si de urmele albe de transpiratie a bucilor lui de elefant lasate pe tapiteria scaunului din dreapta.

Era sa adorm pe acolo...Nici sa stai la taclale nu poti, urlau boxele, nici sa dansezi cu octava lu' solistu' nu prea mergea...nici bautura n-a curs...decat apa...eram cu masina si ma gandeam ca precis o sa-mi fie lene s-o recuperez a doua zi..
Trecu si experienta asta cu Spice...nu mai pup locul ala prea curand.

Ieri iesii o ora din casa sa iau niste chestii. Blugii stateau atarnati pe o scaritza...din aia sa ajungi la rafturile de sus ale dulapului cu haine...sau sa mai bati un cui prin casa..Ii luasem de acolo...
Cand ma intorc...din obisnuinta...hai sa-mi atarn blugii tot acolo...Scarita nu-i...Twin Peaks...Un' sa fie? Un' sa fie?...Credeam ca iar visez cu ochii larg deschisi. Ma...poate am mutat-o...m-am tampit. Scarita nicaieri...Hmmmm...a trecut iar Pindica pe sest.
Am sunat-o..."Aaaaa...tre' sa-mi montez niste jaluzele si am trecut sa iau scarita...o aduc inapoi"...M-am iritat...O rugasem sa ma anunte si pe mine cand vine...caci ea a decis sa nu mai locuiasca acolo...si chiar daca inca are chei, frumos e sa zica...vin sa fac aia...sau aia...La fel ca masina de spalat pe care am gasit-o uruind in casa...sa-mi stea inima, cateva saptamani in urma. Ma obisnuiesc din ce e in ce mai mult singur...Pur si simplu cand vine si muta sau face ceva in casa in lipsa mea fara sa ma anunte...simt ca parca ar fi un viol de domiciliu. Mda...m-a luat peste picior...I-am taiat-o scurt...daca mai face odata asa ceva...las vorba la portari sa nu mai intre...ii iau si cheia...asa...he..he..he..:)
Azi m-a sunat...ca vine sa-si spele chiloteii...tot nu si-a luat masina de spalat.
Am gasit-o acasa cu vraf de rufe facand ture spre baie...
Era obosita...cazuta pe frontul de vest al jobului ei super stresant, sub o ploaie de gloante si torpile ale sefei ei.
Nu prea am vorbit. Eu eram lihnit. Mi-am pus o ciorba de loboda de la maman' si niste sarmalute in foi de vitza.
A plecat tot triumfatoare ca toate plecarile ei din ultima vreme.
Imi pusei si eu niste camasi la spalat...ca Tanti oricum trebuie sa calce ceva maine.
Am iesit apoi sa le intind la uscat. Se inserase. Am aprins lumina pe terasa...si da-i si atarna rufe...cand...ooooo...ce peisaj...luna plina de afara palea...vecina de vis a vis...era intinsa goala pe un fel de masa de masaj si unu' din prietenii ei, nus'care caci nu se vedea, ii facea masaj la talpi. De ce era nevoie sa stea goala pentru masajul la talpi?...Sau am ajuns eu la final...fuckk...am pierdut cuprinsul...
Nu m-am holbat prea tare, caci sigur ma vedeau...asa ca...n-am putut sa mai sting lumina si sa ma pitesc...ci am continuat sa insir rufele fortandu-mi coada ochiului la maxim sa nu pierd nimic din spectacol.
M-au vazut...ohh...lumina de pe terasa era prea evidenta. Vecina s-a ridicat brusc, si-a luat un halat pe ea...pretenul s-a repezit la jaluzele sa le traga...Gata...cortina a cazut...N-am platit biletul pentru tot show-ul...
Am intins camasile trist, printre chiloteii Pindicai...cu coada ochiului obosita si polipii excitatii de mirosul de ulei de rozmarin de pe talpile vecinei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu