luni, 17 mai 2010

Ziua 60 Nightlosers si maseaua de minte


Se facura deja doua luni pline.
La o luna, tin minte ca am sarbatorit pe terasa, tragand cu ochiul la vecina.

Azi insa o inflamatie terifianta a maselei de minte de pe partea stanga. M-a ametit intai, m-a ratutit si pus jos direct, fara menajamente.

Durerea ma lua intai sambata, cand probabil ajuns de blesteme ca am petrecut la Jukebox (fosta Becker Brau, fosta fosta White Not) pe rythm & blues) am simtit primele intepaturi in gingie. Las ca ma imbat si-mi trece.
Si nu fu chiar greu...baietii de la Nightlosers au prestat ca de obicei, adica de la exceptional in sus...


Cum naibii sa te mai doara ceva, la asa cantec!!!...Nu?

Ieri dupa amiaza insa maseaua de minte palpita si mai activ...incet, incet punand stapanire si pe amigdala, credeam eu...

Am luat nite quarelin, ca asta aveam in casa...si parca, parca se potoli.
A fost doar o iluzie...

Dimineata m-am dus la "berou" caci aveam doua intalniri antamate si nu-i frumos sa le aman. In plus dupa amiaza aveam si sedinta telefonica, call conference cum se zice in limbaj mai popular.. Mda...o zi complicata...

Mi-am dat seama insa, ca usurel nu mai puteam vorbi,decat soptit, inghiti sau ingurgita ceva...Ohhh... situatie critica...
La a doua vizita, am dat doar din cap, din buze, am clipit din gene sfios, doar-doar se prinde omu' si pleaca dracului odata. Noooo...a baut nenea 3 cafele, 2 ape, a fumat...buuuuunnn...

Cosmarul prinde contur...Am dat email, caci nu pot sa particip la sedinta pe telefon, nici din cap nu mai puteam da, mi-am facut "bagajele" si m-am dus acasaaaaa...
Da...acasaaa...sfarsit si terminat...Eram prea ametit...o sa stau nitel si ma duc la farmacie, e una la colt, sa-mi iau ceva...

M-am intins in pat si am adormit instant. Cel mai bun anestezic e somnul.
Am uitat sa dau telefonul incet, asa ca mai tresaream din atipeala la fiecare apel.
N-am raspuns la nici unul. Nici la Pindica. Numai ca Pindica a sunat de vreo 3 ori. Nu face asa ceva de obicei si pana la urma am raspuns...
Vroia sa stie daca i-a venit nu stiu ce plic de la nu stiu ce banca sa faca nu stiu ce plata in nu stiu ce cont. Buuunnn...n-a venit...s-a rezolvat
"Da ce-i cu vocea ta?"...Incep sa-i explic..."Aaaa...ce-ai avut si anul trecut"...Eu "Ce?"
Pindica tine evidenta imbolnavirilor si al tratamentelor prescrise desigur chiar de ea.
"Si ai luat ceva?"..Quarelin, ieri 1, azi 1"..Aha...pai du-te si ia-ti un antiinflamator si antibiotic...
"N-am cum, caci abia merg..."...ingaimai cu ultimele puteri. Aveam langa pat si un lighean mic de inox pe post de "scuipatoare"...nu reuseam sa inghit.
Pindica decise pe loc, ca de obicei. "Stai in pat, nu te misca, ajung eu si-ti iau ce trebuie..."....Ooooo...ce-o apuca?
Ca sa te mai lase, spala-te pe dinti bine, in special in zona aia si clateste cu apa de gura...
Care apa?...nu am apa de gura...
Bineeee...iau si d-aia...
A ajuns intr-un final...Mi-a examinat gura cu o lingura de bucatarie..."Mda...inflamatie la maseaua de minte...si se duce pe articulatie la ganglion...nu e amigdala...e ganglionu'"
Uite..ia 2 ketonal forte pe zi si amoksiklav...asta e un antibiotic puternic, se da doar cu reteta, dar Pindica s-a descurcat..
Apa de gura e cea mai scumpa posibil..Mi-a dat chitanta...Ai sa dai 850 de mii...Aha..Am scos banii si i-am decartat...
N-a stat mult...a comentat ceva de jobu' ei, caci asta a ramas singurul subiect de conversatie, eu am dat din cap si din gene, si apoi a plecat impetuoasa, dandu-si parul pe spate...

Am ramas cu "Luntrea lui Caron" a lui Lucian Blaga...o carte de citit...merita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu