duminică, 21 martie 2010

Life After Wife ziua 2


 
                                    Foto: Pindic


E duminică, prima duminică fără ea acasă. Fără Pindica. 

Ce-o face acum?... mai bine să nu mă gândesc, e mai folositor psihicului meu labilamente varză. 

Mi-am făcut două ochiuri cu cașcaval. Beau o cafea la ibric, căci filtrul l-a luat. Oricum nu-mi place cafeaua la filtru, dar parcă mi se făcu poftă.

De obicei duminica, mă trezeam primul. O lăsam să mai doarma două ore. Făceam cafeaua, la filtru pentru ea, la ibric pentru mine.

Apoi mă ocupam eu cu micul dejun. 

În timp ce mâncam ea facea programul: "Auzi, hai să facem aia, să dregem ailaltă." Cea mai groaznică idee era să mergem la Ikea. Duminică. La Ikea. Să vedem ce lucrușoare au mai adus, să luăm chiftele și să ne înghesuim cu jumătate din București și tot Ploieștiul cu copiii lor cu tot care vor exact ce vrea și Pindica. Să se relaxeze (calce în picioare) la Ikea, duminică. Eu protestam, ne certam, uneori ne duceam, alteori nu, dar tot certați rămâneam,

Acum nu-mi face nimeni programul, si parca aș avea chef de ceva, de ieșit. Nici la Ikea nu pare chiar atât de îngrozitor. Avea dreptate Pindica, sunt un închipuit.

N-am zis la nimeni încă. E abia a doua zi. Dacă vine înapoi acasă?

Oricum se apropie Paștele și o să se afle. Dacă sun vreun prieten burlac să ieșim, se prinde. Dă pe goarnă mai departe și află tot târgul. Nu-s pregătit de explicații, nici de compătimiri. Nici de judecăți aspre. Ce femeie pleacă de nebună de acasă? Precis a făcut el ceva sau n-a făcut, nu contează!

Era bine să fi avut o amantă. Aveam cu cine ieși sau vorbi. Au și ele rolul lor. De fapt, cred ca amantele sunt cele mai intime prietene pe care le putem avea. Dar chiar n-am. Pindica ar fi complet surprinsă.

La mama, n-am cum sa merg. Am fost ieri. Sigur se prinde și-i scapă imediat..."Iar te-ai certat cu Pin(z)dica?"

Ma duc la Hornbach. Iau un sac de boabe pentru cateii de la birou și trec sa le umplu bolurile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu