miercuri, 24 martie 2010

ziua 4 continuare la continuare


-->

Am ajuns...ceva mai devreme..dar intreg..
Otopeni...inca e timp de o cafea si o tigara...dupa check in...no way smoking..
Expreso lung, cola mica... 12 lei.. Pit stop la la buda...offff...super jeg...groaznic...
Imbarcare...primul zbor cu MALEV...check in...am picioare lungi...zambet profi'...rog donsoara un loc unde sa-mi intind picioarele...rezultat...cel mai bun loc de la economy class... primul rand de 3 scaune, pe culoar...deci am culoar in fata. Aia de la business class pot sa zic ca stau mai prost...Aia...fiind doar 2, si evident francezi.
Control...ceas jos, curea jos, laptop afara, buzunare golite...ok...buun...

Zbor ok, mici zdruncinaturi... in fata mea pe diagonala un grizzly mare cu coama buclata...ungur, sau roman de origine maghiara...in fine... Nenea avea un tic...intorcea capul brusc...coama de par dupa cap...se facea un fel de curent...iar privirea precis speriata, completa tabloul. Ori zbura prima data, ori ii era frica de avion. Langa mine, pe celalalt rand, o domnita stresata...se inchina si pupa o iconita...mdaa..show...cu astia langa tine zborul nu e relaxat...simti stresul si frica...
Bine ca pe diagonala in fatza, un dovlecel in forma de Boc, cu palmutze mici, juca carti pe telefon...era super cool in nesimtirea lui.
Decolam...asa..am observat ca fratii nostri maghiari aboardeaza decolarile si aterizarile cat mai pe verticala posibil...tiuiau urechile la greu iar cei obligatoriu, 3-4 bebelusi la fiecare zbor racneau din toti rarunchii...mah... bebe urlau... domnita facea matanii, iar grizzly misca din cap continuu..Dovlecelul...juca carti...nu stia unde e... Francezii de la business, se labartasera pe cate un rand fiecare la 2 scaune distanta, vorbeau tare si gesticulau la greu. Aveau in jur de 55 de ani, probabil niste birocrati care venisera in control la Carrefour, Orange, Alcatel sau alti nesi' cu profituri nesimtite... din profiturile de porc...isi permiteau sa zboare la business...bravo..
Dupa terminarea decolarii pe verticala maxima posibila, insotitoarea de bord, mmmmbuuuna rau...a tras perdelutele si i-am pierdut pe francezi.... Domnita s-a potolit, grizzly a avut un moment de liniste iar dovlecelul "Boc", cu degetzelele lui rubensiene, apasa la greu pe tastele unui blackberry...cred ca juca poker...mda...
Si...ahhhhh...s-au deschis brusc niste monitoare mici din tavan, cu un scartzait infiorator, ziceai ca se rupe avionu'... Grizzly a fost luat prin surprindere...a inceput sa-i faca capul ca la robotzei, coama buclata facea un curent ingrozitor, domnita a intrat in transa, de parca avionu' era in picaj la 1 min de prabusire, se ruga cu gemete de implorare...iar "Boc"tocmai juca ceva la cacealma...ca dadea bobarnace la telefon... Francezii probabil ca discutau cu aplomb dupa 2 randuri de whisky...
Aterizarea a fost la fel de verticala...ca un picaj...bebe iar urlau...in fine...scene de dramatism...bine ca citeam revista lor cu chestii de promovare copiate...
Buuun...atingem pista..aterizam..ne miscam la iesire... N-am inteles de ce toti se ridica... se misca... isi iau bagajele si mai stau asa ca fraierii, in picioare, minute bune pana se permite accesul spre iesire.
Grizzly a fost primul. Abia astepta sa iasa din infern. Matahala ocupa tot culoarul, se lovea de ambele scaune de la randurile ce sunt intre culoar...avea sacou...avea si o jacheta...a facut loc langa el imbracandu-se cu ele, cu niste miscari super ample. Domnita "dansa" pe sub mainile lui in incercarea disperata sa-si ia si ea lucrusoarele...francezii continuau sedinta, iar "Boc" a icnit fericit..ii iesise un full de asi la fix...

Transfer Ferihegy catre celalalt zbor... Mers la buda...curataaaa frate...luna...o placere sa faci un pipi lung.. Apoi...surpriza...desi nu iesisem din zona de transfer, alt control..ceas jos, curea jos, laptop afara...etc...astia n-au incredere in controlul de la Bucuresti si au mai facut ei unu...pe un culoar improvizat...fuck...cozi...unii tipau ca pierdeau legaturile... Helloooooooo le-am zis...tocmai ce am coborat dintr-un avion...n-am iesit din zona..de ce ne controlati? Cica asa sunt regulile...bine mai...tzara de controlori..controlati, ca altceva ce stiti? M-am enervat...
Am stat cam o ora pana la celalalt zbor...pap ceva rapid...ca Malevu' ne-a dat doar o napolitana...si ma imbarc din nou...daaa..iar super loc...nu chiar ala cu culoarul in fatza, dar loc in zona unde e zona de evacuare iar scaunele din fata sunt mai departate.
Langa mine, in stanga, doi batranei nemti, cuplu, pesnsionari, cu fetele lor vesele si relaxate, in dreapta pe randul de peste culoare, doua gorile din Romania cu fetze de recuperatori….lol…chiar asta erau…se duceau sa ridice doua masini cu ratele de leasing neplatite…supeerr…personaje de poveste…
Decolare tot verticala…asta e regula la pilotii malev-ului…asa or fi invatat pe simulatorele lor…zbor placut…A trecut repede..am vorbit cand cu batraneii, iar cand ei atipeau ma intretineam cu recuperatorii…
Pe batranei i-am convins sa vina in vacanta in Romania…in delta…sa se uite la pasari…deja s-au decis…la vara acolo merg…
Recuperatorii vroiau sa ia un taxi pana in alt oras la 80 de km. De ce? E tren... Baietii nu vorbeau nicio limba si nu mai fusesera acolo.
Am luat tren impreuna... Unul din ei, se pare Sefu’…suna la “client”… Alooo.Domnu’ Andrei? – ala era roman – Venim sa va ridicam masina… Cum?..Domnu’ Andrei protesta probabil ca e prea tarziu si ca se culca…Sefu…Domnu’ Andrei o luam oricum, dar vrem sa facem hartiile, da?...N-am schimburi la mine, iar cu masina matale mergem sa luam alta masina din alt loc…asa ca musai…. Sefu era super fioros…la voce…daca Domnu’ Andrei il si vedea, facea pe el instant…Asaa… Domnu’ Andrei…deci…sa fie clar..ajungem intr-o ora…da?...Sa nu va gasim in pajama ca ne suparam…Inchide..
Eram asa fascinat ca era sa uit sa cobor. Aveam de schimbat trenul catre alta directie. Ne-am luat ramas bun si am stabilit niste beri cu guler saptamana viitoare in Bucuresti.
Cobor la destinatie…pustiu…si era doar 8 fara un sfert seara… Ma ajuta cineva sa chem un taxi…vine un CLS gri metalizat fara nicio inscriptie. Avea aparatul de taxat digitalizat in oglinda retrovizoare….Frumosss…9,45 Euro…Ii dau 10, imi da rest la 5 centi. Normal.
Check in hotel…si abia astept sa beau o bereeeeeeeeeeeeeeeeee…
Urmeaza povestea cu strutul…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu