luni, 29 martie 2010

Ziua 9 continuare


Se facu de seara.

Am vegetat toata ziua. O presiune atmosferica probabil prea ridicata sau probabil prea scazuta - nu stiu, barometrul l-a luat- mi-a indus o lene incomensurabila...nici aparat de masurat lenea nu am.
Deci, am stat acasa...in pijama.

M-am trezit mai devreme, ametit, morocanos...mi-am pus niste muzica..


Opium..mi se potriveste la fix la ora asta.

Am lucrat ceva de acasa... sa nu stau cu constiinta incarcata. Televizorul mergea...pe stiri. Asa adormisem.
Azi s-a dezbatut toata ziua despre legea educatiei...Bleah...nu ma pricep...
Iar e cearta generala.
Problema de fond la noi, la romani, este: daca ceva se dezbate si n-a fost ideea noastra, suntem liberi sa nu fim de acord. Avem alte pareri. Niciodata nu trebuie sa discutam pe baza ideilor altora. E jignitor...asa ca trebuie sa ne opunem din toate puterile, sa nu gasim solutii, sa ne certam.

Mi-e greata...imi pun un gin?...hmm..mai bine sa ascultam niste muzica.


Nu mai deschid televizorul.

A inceput saptamana patimilor. Trebuie sa fim mai buni, mai ingaduitori, mai toleranti, mai intelepti si daca se poate sa nu mancam carne...eu nu pot. Mi-am facut niste carnaciori cu salata.

Pe tagged, o fosta prietena din lista mi-a spus ca-s plictisitor...si ca ea nu vrea sa fie decor. Probabil ca n-am trimis nici un wink, tag, luv, sau poza cu ceva...nu conteaza ce... S-a sters din lista brutal... nu pot fi perfect in fiecare secunda...m-a prins in secunda mea de imperfectiune...:(

Am ales sa beau in pahar de vin din feteasca aia mortala. Mmmm...e asa bun...maxim un pahar...

Muzica curge...


Mi-e dor de nevasta-mea....rauuu... Casa e goala...imi lipseste...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu