luni, 22 martie 2010

Ziua 3 continuare la continuare


Am ajuns acasa...finally...m-am oprit la un Carrefour, indecent de gol de clienti, sa-mi iau ceva de papica...cred ca poporul s-a infruptat in week end burdusindu-si carucioarele cu carnati, halci de porci frantuzesti, paine si alte chestii Deh...cica e post. Postul e la carne de miel nu de porc...Gool...nimeni la case...am ales cea mai frumoasa si mai zambitoare casierita...asa ca sa ma simt bine. Mai nou, tot personalul de la acest hipermarket poarta un ecuson mare, rotund, pe care scrie..".Astazi zambim pentru dvs"...frumos... fata chiar zambea...dar nu ca avea cocolosu' la "pept", ci ca asa era ea, zambitoare...
Mi-am adus aminte ca acum vreo doua saptamani la raionul de tutun, doua acrituri cum raaarrr poti sa vezi...purtau aceeasi insigna... Astazi zambim pentru dvs:))...alea meritau o poza...cu greu poti sa-ti iei o fatza mai acra ca acele doua doamne, deranjate din diverse calcule si discutii de umila mea persoana in forma de client...care vroia si el ceva acolo....pe bani...nu pe gratis..mda.. Alea zambisera cu o zi inainte poate si isi uitasera ecusonele agatate. M-am uitat atunci la insignele lor si mi-am inchipuit ca zambesc...si m-am simtit si atunci bine..
Asa..
Azi frustrarea mea a capatat cote alarmante...caci blogul meu nu se poate cauta..e banat cica...si alte chestii de care nu ma pricep si n-am cum sa ma dumiresc asa repede. Asa ca...am apelat la un site de socializare Tagged.com...buun.. Fac profil, bag 2 poze sad man si evident un ghiocel...si intru pe piata... Super fain...Am primit zeci de raspunsuri in cateva ore, peste 15 prietenii in lista...poze, comment-uri...cu my dear friend si you're sweet...si doamne gata sa ma ajute si sa ma compatimeasca. Le multumesc la toate, dragute, amabile, atente, virulente unele, dar pasnice in general... Una din ele a facut diferenta...o cheama Lu'..da... Lu', cred ca vine de la Luchentia... Femininul de la Luchetiu - numele bunicului. O femeie frumoasa, vibranta, vie, empatica si trista...Lu e prima mea cititoare de blog, prima editoare ( cu observatii la rusinoasele mele greseli de ortografie)...prima care m-a incurajat sa mai scriu. Cred ca si ea are aceeasi problema cu a mea. Altfel e greu de explicat chimia spirituala dintre noi. Multumesc dear Lu'.

UPDATE...am intrat acum pe tagged...woww...deja 31 de prieteni...si vreo duzina de mesaje de citit...tre' sa vad...

"nu fi trist, viata merge inainte ai milioane de motive sa fi fericit"...cam asa arata mesajele...par patetic si disperat... mda..
Altcineva spune ca poate sa-mi fie buna prietena, si fara a fi amanta mea...buun..lumea e foarte draguta cu mine...

Musai sa ma apuc de bagaj...sa vedem...cate zile? maine...pe drum, iau pe mine, miercuri-1, joi-2, vineri-3 ...so...3 camasi..3 cravate..3 chiloti, 3 sosete, 3 maieuri ( din care 2 necalcate), 1 jeans pentru casual-ul de seara...2 camasi pentru casual, 2 tricouri...trusa de barbiereala si cremuiala...patofi de casual la jeans..sacou casual..parpalac...ca pe acolo ploua cam des...ce mai e?...hartiile...maine la "berou"....ca decolez dupa amiaza...

Lu' e empatica...ca de obicei... ma inspira...cre' ca sufera mai tare ca mine, dragalasa de ea...

Iar pe tagged, deja am 33 de prieteni, am primit inca 6 commenturi...2 luv-uri, nu's ce-s alea, dar suna frumos...si nameti de mesaje de compatimire.. Nu credeam ca doamnele sa tina cu un domn in asa situatie delicata... Ele insele de obicei sunt solidare intre dansele...isi iau apararea...dar mie? Mie imi ofera compasiune, mila, suport... Cred ca e de la nume.. Ghiocel le-a cucerit...

Un comentariu:

  1. gresesti...femeile nu sunt solidare intre ele...pt un barbat ,ar putea chiar sa se sfasie intre ele :) Imi pare rau , dragelor , din solidaritate ar fi trebuit sa nu spun nimic. Oops , n am putut sa ma abtin!

    RăspundețiȘtergere