vineri, 26 martie 2010

Ziua 6 Ferihegy


Mda...a trecut sedinta..ne-am relaxat acolo...si munca si fun...in fine...vreme ok, colegi draguti, betivi - in functie de zona de unde provine fiecare, doua colege - cele mai betive...rădeau  tot, si plecau ultimele...Da, dragutz..
Doua cine tematice, miercuri si joi...tema fiind, cine bea cel mai mult si nu cade sub masa...Eu joc in divizia B, n-am loc de polonezi, nemti, englezi, care se bat pentru titlu. Beau astia cu mareee talent...
Cam asta a fost sedinta.

Acum sunt pe Ferihegy, la prietenii nostri maghiari. Escala 4 ore.

Am noroc, la terminal am gasit un restaurant, aproape de iesire, pot sa ies sa fumez, au bere ieftina si in plus wireless gratis. Bravos...cum intri in est, netu' e moca.
La hotel aveam doar 2 optiuni. Cardul Orange mobil, 4 Euro+TVA/MB - o avere sau o varianta mai economica, card wireless, 100 minunte, 9,95 Euro.

Nu stau la poarta de imbarcare, am iesit sa pot sa fumez...si e super ok. Pen'ca n-am forinti, am convins doamna de la bar sa tina deschisa nota si platesc la sfarsit cu cardu'. Imi iau mai tarziu si ceva de papa, ca pana la Bucuresti, doar napolitana si un suc.

Ajung la 1.20 AM. O sa fiu la cheremul taximetristilor verosi. Sper sa am bani suficienti la mine.

Daca mai am chef, o sa mai intru, mai e timp...Daca nu, maine dupa ce ma trezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu