luni, 22 martie 2010

Life After Wife ziua 3


Am dormit bine. Nu m-am perpelit, nu m-am trezit in toiul noptii sa ma framant... e un semn bun. Inseamna ca totusi nu sufar prea tare.
Cel mai bine e cand dorm. Nu simt...nu stiu...nu vad...nu aud nimic. As mai dormi...

Acum imi dau seama ca habar n-am sa construiesc un blog, sa-l pun pe motoare de cautare...etc. Am citit niste reguli...mi s-au parut complicate...eh...il las asa...e pentru mine.
Toate teoriile alea sunt pentru profesionisti...aia care scot banuti...

Am facut cafeaua la ibric. A iesit super bunaaaa...mmmm.
Ma duc sa fac un dus... ieri am observat ca a luat cutia cu betisoare de urechi. Mi-a lasat totusi 18 bucati si mie...raspandite pe tablita de la raft.

Maine o sa decolez. Pana ma intorc probabil isi va fi ispravit lucrarea. Am facut o lista cu ce ar mai putea lua.
Desktop
Alte hainute si pantofiori
Posetute si gentute
Vesela si tacamuri (sper sa-mi lase si mie ceva)
Carti ( are rafturi de acoperit)
Doua tablouri
Toate icoanele
Ceas de perete
Barometru ( de la bunica-su) - m-a acuzat ca nu stiu sa-l citesc - in concluzie n-am nevoie
Plante de casa
Veioza mare...tip copacel
Si orice altceva exista si eu poate inca nu stiu ca exista

Ma duc la dus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu