duminică, 28 martie 2010

ziua 8 continuare


N-am trimis niciun comment d-ala amenintator, si inca nu mi-a cazut nimic...darrr...se pare ca o sa vomit...mi-am luat o musaca cu cartofi de la Billa...e clar nu e ca musacaua soacra-mii, D-zeu s-o tina sanatoasa..asa soacra mai rar...E o musaca a la Billa...comestibila...dar miroase ciudat...si mi-a picat greu...

Trag un gin cu tonic, gheata si nitica lamaie...

Cred ca sufar mai mult dupa soacra-mea...decat dupa Pindica...abia acum mi-am dat seama, ingurgitand musacaua...offfffffffff...mama soacra unde esti?..o fi aflat? cred ca da...da' nu m-a sunat scorpia...hmmm...sunt deja 2 weekend-uri si n-am aparut...dupa papica...sigur a aflat.
Mamei nu i-am spus...o sa-i zic de Paste.. cand o sa apar singur la molfairea "melului"...

Tot as manca ceva. Mi-am luat niste fasole la borcan si am niste carnati...aia tre' facuti la singura tigaie din casa...o sa se faca miros de prajeala...Si?...so what? Sa se faca... Ia sa fac eu carnatu'!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu