sâmbătă, 20 martie 2010


Sunt Pindic, am peste 40 de ani și mă uit la History Channel. 

Un nou documentar mi-a atras atenția, Life After People, adică cum va fi lumea dacă oamenii dispar de pe pământ. După o oră, după șase ore, o zi, o lună, un an, etc. 

Perspectiva nu pare a fi interesantă dacă aș rămâne singurul supraviețuitor. Animale sălbatice roind prin orașe, plante cucerind clădirile, poduri care se prăbușesc. Hmm, sună înfricoșător! 

Partenera mea de viață a decis să plece din acasă. Adică să mă lase baltă. Să crească iarba prin dormitoare, să se dărâme mobila, să pice pereții peste mine. Bolnav, murdar și mort de foame. Hai să vedem cât rezist!

Mi-a lăsat un bilețel cu diferite indicații domestice și un cd cu o singură melodie: "Adio, visul frumos s-a terminat!"

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu