vineri, 26 martie 2010

Ziua 6 Ferihegy continuare control


Am trecut de controlul corporal. Asa cum am zis...direct la gaoz. La Bucuresti, aici la dus, de unde vin, nu mi-a cerut nimeni sa ma descalt, acum da...control la sange...rastignit, supus unui aparat bip, care ar fi trebuit sa-mi gaseasca bomba din gaoz. Nenea...unu' sarguincios...n-a gasit nimic...era nitel dezamagit..
Pana la urma tot circul asta e si pentru siguranta mea. Ma simt deja mai bine.

La poarta 16, unde se ia avionu' de Bucuresti, primele femei frumoase...Primele glezne subtiri, primele machiaje a la carte'...primele tzoale de tzoale...deh...e poarta pentru capitala noastra.
Imi clatesc ochii nitel...o placere...Stand in Romania, nu-ti dai seama ce fete faine avem...hmmm..Avem si noi un asset cum se zice...

La Bucuresti sunt 8 grade. Zicea pe evz.ro.

Am fumat o tigara inainte sa intru. Eram la veniri...Frumos. Taxiurile sunt super organizate. Zona Taxi...e un birou dragut...stai la coada...platesti tarif fix in functie de zona unde vrei sa ajungi, apoi vine taxiul...de regula passat negru...arati tichetul...soferul cu cravata..te ajuta cu bagajul...urci...si la gara... 22 euro zona 1, 25 zona 2, 16 euro pana la metro...etc. Civilizat

Sa vezi ce colorati o sa vad la Otopeni... In tricouri soioase, cu parul de piept in vant...emanad mirosuri transpirante si expirante. Deja simt ca incep sa vomit...:(

Hai sa nu ma gandesc. Citesc o carte "The Next 100 years"...o previziune asupra urmatorilor 100 de ani. De parca m-ar fi interesat. Dar am primit-o cadou la sedinta.
Pana la pagina 50 unde am ajuns, scrie doar ce s-a intamplat in ultimii 600 de ani. Poate-poate am noroc si pana la Bucuresti aflu si ceva.

Hai ca 'es...
Urmeaza Otopeniul cu peron pe partea din spate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu