miercuri, 31 martie 2010

Ziua 11

Aseara am stat pana la 2 ale diminetii, cu Lu' la povesti. A tinut neaparat sa ma auda asa ca mi-a servit numarul ei de telefon. Buun...O sunai cu nr. ascuns, dupa ce mi-a luat 10 minute sa ma lamuresc cum se seteaza mama lui de telefon.
Lu' era in mare forma. Luni de exemplu era crizata, azi dimineata era in forma. Vorbeste muuult, nu are rabdare sa si asculte, vorba ii danseaza in ritmuri de salsa combinata cu house...O tornada...
Cred ca 2 dimineata este ora de viata maxima pentru Lu'. Mi-a povestit cate-n luna si stele...e haioasa si serioasa, si gingasa, si feminina. Mi-a povestit cum "i-a rupt capu' " un tip de peste zari...cum se ducea la el turbata de dragoste si pasiune, cum se frangea vraja si cum se relua din nou. Lu' stie sa iubeasca cu patima adaaanca cu siguranta, dar patima consuma ca o masina de spalat energie electrica cand o pui pe un program de maieuri, de exemplu. Iar consumul asta daca nu are si cu ce se alimenta, si rezervorul e gol...se iroseste...Lu' dragalasa de ea...parca ar fi de pe Marte.
De la ea am aflat termenul de Fuck Buddy sau Fuck Buddies...adica o relatie intre doi parteneri bazata doar pe sex si fara impartasire de atasament emotional ca intr-o relatie normala intre un barbat si o femeie. Zicea ca asta i se potriveste cel mai bine. Nu mai vrea sa iubeasca, desi n-o cred. Dragostea nu vine cand zice ea.
Eu i-am spus ca asa ceva nu exista...chiar daca cei doi sa zicem nu se iubesc e imposibil sa ti-o pui cu cineva si sa n-ai dram de emotie afectiva. Acolo nitel. In fine, daca aveti pareri astept comentarii si pe tema asta.

Dimineata am avut ceva treaba prin Piata Chibrit. Peste tot liniste, in banci, in magazine, chiar pe strada. Singura coada era la o covrigarie. Buna afacere. Am stat si eu. Mi-am luat 2 covrigi de pofta, dar nu mai sunt covrigii de alta data...ohooo.

Ma gandisem sa lucrez de acasa, dar nuuuu, azi vine Tanti la curatenie si calcat rufe...nu pot sa ma intersectez toata ziua cu ea. Eo doamna robusta la vreo 50-55 de ani, muncitoare si mai ales cinstita. Are chei si casa la dispozitie de ani de zile. Face treaba buna, dupa ochii mei. Pindica mai facea mutre, ba ca sunt urme pe parchet, ba ca se vede praf, ba ca e o dunga pe geam. Oricum detalii pe care eu cu pupilele si atentia mea era imposibil sa le sesizez.
Asa, ca aseara am bagat rufe la greu la spalat sa aiba Tanti ce calca. Inclusiv prosoape. Pana am vorbit cu Lu' ultima transha se si ispravise.

Asa ca am venit la office cu limuzina mea. Apropo...chestia cu limuzina fitoasa era o metafora... E o masina obisnuita din clasa, hai sa zicem Skoda Octavia...desi nu e Skoda.

Am intrat pe tagged sa verific sondajul de ieri. Au venit sumedenie de raspunsuri. Mai astept sa sa mai vina sa fie rezultatul cat mai veridic.
Am deja 105 prietene, toate dragute si amabile. Nu stiu daca toate citesc jurnalul, dar fiecare face cate ceva, unele trimit mesaje empatice si supportive, altele mici poze care se numesc taguri, altele poze mai mari sau filmulete pe comment-uri. Azi am primit chiar si un wink...nu e rau.

Pe langa Lu', mai e Fata de Aur care ma citeste si ma incurajeaza. Fata de aur se ocupa cu pet-uri de regula.
Alaltaieri mi-a trimis o melodie super, trista si colac peste pupaza, solista seamana picatura de apa cu Pindica...


Din ranile mele curgeau valuri de sange...si pe deasupra se mai gasi un cutit de taiat porci care se invartea prin ele, ranile... uite asa...(fac un gest de rotire amplu)
Pana la urma mi-am zis...ce daca!...oricum Pindica nu avea asa voce...de voce..

Aici se vede si mai bine...seamana perfect cand avea parul scurt...


Hai la treaba...ca mai am si de lucru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu