vineri, 26 martie 2010

Ziua 6 Ferihegy continuare


Mai am 2 ore pana la imbarcare. Mi-am luat inca o bere...Borsodi..cutia e ca la Ursus..Mereu prefer berea locala. E mai fresh..

Vorbesc cu Lu' pe mess. Schimba ceva la bucatarie. Adica repara ceva la gaze... e pustie..o simt empty..
Si eu sunt la fel.
Cat am fost plecat a fost ok. Toata ziua ocupat...seara, cine tematice, cum am zis. Am dormit 4-5 ore pe noapte. Nu ma simt obosit.
Poate gasesc casa la fel de goala cum ma simt acum. Nu cred ca o sa-mi pese.

O uitasem pe Pindica...acum iar ma gandesc la ea. Cu cat ma apropii, ma gandesc mai intens. Si nu-mi face bine deloc.
Cu cat ma gandesc, cu atat pot imagina scenarii. Care mai de care mai negre...desigur. Poate are pe cineva. Cine pleaca asa de acasa, fara niciun scandal.
Daca incerc sa intru adanc in problema, vad o multime de chestii ca nu au mers, dar niciuna care sa o determine sa plece. Sau asa vad eu. Misterioase sunt caile Domnului si sinapsele unei femei.
Probabil ca ar fi mai usor sa gasesc explicatii despre disparitia civilizatiei Maya...daa..n-ar fi chiar asa greu...
Ma duc sa-mi iau alta bere.. Langa mine la o masa alaturata sunt niste evrei...cred...asa suna ce vorbesc...asteapta si ei ceva... Sunt veseli, rad...vorbesc repede si toti odata.. Parca s-a aglomerat brusc.

Lu' e ocupata cu mesterul. M-a lasat in pending... Zice ca s-ar putea sa nu doarma la ora 2 cand o sa ajung eu acasa...Hmm...n-are somn..

Pindica sigur doarme la ora aia..Cu cine oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu