marți, 23 martie 2010

Life After Wife ziua 4


M-am trezit cu ochii umflati.

Am stat pe mess cu Lu' pana la 2 dimineata. Am ascultat muzica ( Nancy Sinatra, Karunesh, Gipsy, Florent Pagny, Atman...)...am vorbit de cicluri...mi-a facut iar observatii privind ortografia mea rusinoasa. Mda...

Wireless-ul nu mergea...am folosit cardul mobil de la domnii de la Orange, fratii celor de la Carrefour... 181 MB de download muzici...bravos...

Centrala nu stiu ce avea...asa ca n-am facut dush...m-am bagat soios in pat...Dimineata mi-am facut bagajele, conform graficului explicat in postul anterior. Am sunat pe baiatu' cu centrala...i-am explicat ce bec rosu palpaie...asa...si foarte ingandurat mi-a zis ca trebuie sa vina la interventie...ca e ceva complicat...offff....Mi-am luat ton plangacios, ca azi plec, ca nu e nimeni acasa, ca-s soios...cum sa urc asa in avion...o sa fac tara de ras... In final, i s-a facut mila de mine, ca si doamnelor de pe tagged si mi-a spus de robinetul magic cel alb...sa-l deschid pana se face 1.5 bari...si apoi sa-l inchid. Dracovenia a luat-o instant....si am facut si eu un dushuletz...miaaaaaaaaaammmm...sunt pufos... Am inchis roller-ul...si plec la birou...

Afara da cu ploicica...asa...sa ma obisnuiesc cu vremea unde decolez...

Am evitat sa ma uit la dezastre in aer pe Discovery....de obicei ma uitam inainte de vreun zborulet mai scurt sau zboruloi peste ocean...Ma stresam aiurea... Bine ca m-a tinut Lu' de vorba... Nu mi-e frica de zbor, desi am trecut prin destule evenimente, sa zicem neplacute... Ma gandesc mereu ca la un drum cu masina pana la Brasov am mult mai multe sanse s-o mierlesc...
Asa...sa recapitulaaaammm.. Totul e pus...actele...banutii..alea ...alea..Da..
Sunt mai relaxat...Ma duc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu