duminică, 21 martie 2010

Ziua 2 continuare


Asa cum ziceam, am fost la Hornbach, am luat 2 saci de boabe pentru catei, ajung la casa...nu merge POS-ul...cica banca face nu stiu ce resetare...n-am cash...las sacii la loc...plec. Ma simt aiurea. Doream sa fac o fapta buna si sa hranesc niste catei lihniti de foame peste weekend.
O doamna zicea ca nici la Ikea nu mergeau platile pe card..iar casierita a adaugat, sigura pe ea,...ca nicaieri nu merge...se face o resetare generala...n-are rost sa mai incerc in alta parte..
La noi ca la nimeni...astia s-au gasit taman duminica sa faca resetari..bine...asta e..Noaptea musai sa doarma si ei...

M-am intors acasa...iar mi-e foame. Pate, paine si iar pate...

Seara m-am uitat la Revolutionary Road pe HBO. Mare film, mari actori, muzica superba. Face Leondardo un rol de zile, desi nu ma omor dupa el.

Poate si starea mea m-a facut sa savurez filmul altfel. Subiectul trist a alimentat la greu.
Iar soundtrack-ul e briliant.


Mai pap o felie de pate...si hai la culcare.

Nevasta-mea nu glumeste, n-a sunat, n-a venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu