miercuri, 24 martie 2010

ziua 4 Strutul


-->

M-am instalat, m-am schimbat si hai sa cobor la o bericica… Hotelul asta e localizat in cadrul unui zoo park, adica partile laterale si spatele dau direct in gradina zoologica.
Vad eu pe geam un strut… Superrr.. Sa ma opresc cand cobor sa ma uit la el…
Ies pe o iesire de incendiu care dadea intr-o terasa ingusta sub form de cerdac cu o balustrada metalica.
Usa se deschide din interior cand iesi, dar din exterior nu se mai poate intra… nu m-am ingrijorat…tre’ sa fie o cale de acces… Asaaa..si am stat cu strutul…care s-a apropiat de balustrada si se uita la mine, cand cu un ochi…cand cu celalalt…apoi se lasa pe vine cum ar fi, si dadea din aripi nervos. Am fumat o tigara…am vorbit ceva cu el…haii..gata..ca e rece…sa intru… Bang…Usile blocate pe exterior… Din terasa nu aveam acces, decat sa sar balustrada, sa trec prin teritoriul strutului, ceea ce nu era o idée buna si tot asa…
Buuun…trag de usa..nimic…pe culoare nimeni…liniste totala… Si stau si stau…nimic..Am fumat alta tigara…era deja frig rau…fuckkkk…N-aveam nici macar numarul de telefon de la receptie sa sun…Ohh..mi-a venit ideea.. Intru pe net de pe telefon – google, search hotel...nr de telefon..bingo...Numarul era prea lung, nu-l puteam tine minte..l-am scrijelit cu cheia de la camera direct pe balustrada..ho –ho..bravos.. Sun la receptie... Heloo o!!..zic, sunt Pindic, client la camera 231, blocat pe terasa...Credeam ca aia o sa rada de mine...nuu. Zice..pe ce latura esti?... Pai nu stiu, sunt copaci si un strut…Tipa..Domnule vrem sa va ajutam, copaci si struti sunt pe toate laturile hotelului in afara de cea frontala… Unde sunteti?...Si incep sa-i descriu peisaju’.. si comportamentul strutului, poate il recunoaste si identifica unde sunt… Doamna, deja mi-e frig, clantan de frig, salvati-ma… Ce situatie jenanta…ce rusineee… In Ro, deja realitatea si antena 3 erau acolo sa transmita live salvarea mea… Pana la urma o echipa de interventie a abordat toate laturile hotelului si m-au gasit. Eu cu capul in pamant..:( de rusine…ei cu o patura si ceai… Eu..nu vreau ceaiii…mersi..vreau bereeeeeeeee…
Baru’ plin, aflasera toti. Vreo doi din bar au dat o mana de ajutor echipei… Ohhh…ce rusinica… daca nu era sa am pofta de bere…n-as fi intrat. Lumea relaxata, ma privea vesela si ma felicitau…Ce vor astia.. Am zambit si eu sa nu par tamp. Nimic ridicol..toti se distrau… Pustiul de la bar zice…aaaa…nu va jenati…in fiecare saptamana se blocheaza cineva acolo… Cred ca din cauza strutului…ii cheama cumva acolo…J)
Offff…beau doua beri la pahar mare..ma relaxez…si hai la somnic..Pe ziua de azi suficient.

Un comentariu:

  1. ai umor ! Si ce este special ; sti sa l pui in cvinte si sa l transmiti mai departe

    RăspundețiȘtergere