luni, 22 martie 2010

Ziua 3 continuare

Sunt la birou si... evident n-am chef sa fac nimic.
Ar trebui sa pregatesc niste hartii, niste texte pentru sedinta de saptamana asta, unde voi decola maine. Daca ma scoate la tabla...sa ingaim si eu ceva...sa explic...de ce vanzarile sunt asa jos...incepand cu criza mondiala, situatia politica locala si zapezile tarzii care au intarziat dezhibernarea mediului de afaceri. Mmdaa...
In plus sa invat pe dinafara valorile organizationale ale companiei, asa cum au fost ele definite de un grup, din care am facut si eu parte. Ar fi rusinos sa ca eu.... ca E U....care am propus doua valori din zece, tocmai E U sa nu le stiu. Poate ne intreaba.
Le am pe perete, in limba romana, pe un afis incadrat de o rama profi...dar, ar trebui sa le invat in varianta englezeasca, desigur...Lasa ca asta fac in avion. Ca si asa n-am ce face. Filme nu se baga pe zboruri scurte continentale, revistele companiei sunt aceleasi...da...m-am relaxat...de problema asta ma ocup in avion.
Asa...
Faimosul meu blog nu apare indexat nicaieri...nu exista...
Am dat intai cautare dupa nume. Pindic Ghiocel...asa...am aflat ca e un primar cu acelasi nume in delta. Fain... nu stiam... apoi numele Pindic este destul de intalnit...e si pe facebook..i-auzi...
Cat despre Ghiocel...ce sa mai zic...apar niste poze cu ghiocei gingasi...o minunatie... Asa probabil ca m-a vazut maica-mea...dupa ce m-am nascut...A avut de ales intre Viorel si Ghiocel si a ales pana la urma simbolul primaverii...tata ca de obicei n-a avut niciun cuvant de spus...El m-ar fi numit Luchentiu, dupa numele bunicului lui, erou in primul razboi mondial. Pindic Luchentiu... Nu suna asa rau... In fine...

Am dat cautare dupa Life After Wife. Primele postari sunt: Liam Neeson Returning To Public Life After Wife's Death; Liam Neeson Talks About Life After Wifes Tragic Death
si tot asa... mda...cam tragica ideea..
Am gasit un site al unui tip Will din UK cu aceeasi denumire Life After Wife - Divorce Advice
www.lifeafterwife.co.uk - un tip care se chinuie sa nu planga ci sa rada...din pacate e doar o pagina - probabil si-a gasit o tipa repede si n-a avut chef sa se mai gadeasca la exa si sa-si mai expuna sfaturile.

Trebuie sa printez niste hartii pentru sedinta...sa le pun intr-un dosarel..
Intru pe mess. Nevasta-mea e offline. De obicei era on...si-mi lasa tot felul de mesaje ce tre' sa cumpar cand vin acasa, sau ce trebuie sa facem in seara respectiva...ba ca vine cineva, ba ca tre' sa mergem in nu'stiu ce vizita...ba sa ma intrebe daca vreau paste cu carne tocata...ca se opreste ea la macelarie...draguta de ea... Am fost in Italia luna trecuta si am luat jumatate de portbagaj de paste (ca cica sunt mai bune alea de acolo fata de porcariile ieftine de la noi). N-a apucat sa faca decat un pachet de spagette...restul a ramas burdusit intr-un raft de provizii. O sa invat sa fac paste, n-o fi asa complicat...

Niciun email...baremi..sa ma intrebe ceva...sau sa-mi dea instructiuni...nimic...

M-apuc de lucru sa ies din stare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu