vineri, 26 martie 2010

Ziua 6 Ferihegy continuare 2


Mi-am luat un sandvis cu sunca si cascaval incalzit si am citit evz.ro pe net.
Usor usor intru in atmosfera de acasa. Veryyy funny.

Pe tagged am depasit 50 de prieteni. Una imi cere sa pun poze. E foarte nemultumita. Nu-i place sa vorbeasca cu oameni fara chip. Zice ca i-a trecut curiozitatea si ca o sa ma ignore. I-am multumit si i-am urat seara buna.:)

Aici e 9 si un sfert. Imbarcarea e la 22.35. Deci pe la 10 si ceva trebuie sa fiu la poarta 16. Control buletin, control..curea, ceas, laptop, chiloti, gaoz, ce-o fi...Dureaza si asta..

O sa ies. Tre' sa platesc, nu inainte de a lua un expresso...si sa mai bag o tigara.
Nu ma simt bine deloc. Mai ca nu m-as intoarce acasa. N-am de fapt unde sa ma intorc.
Ehhh...cum n-am? Am casa...cu mine casa se umple.Nu?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu