luni, 29 martie 2010

ziua 9


E deja luni trecute.
Mi-am preparat un carnat si niste branza cu smantana..Fagaras... fooaarte buna.
Mi-am terminat ziua uitandu-ma nitel la un clovn care apare mereu seara, da din maini, se cearta cu toata lumea...si culmea..incearca sa transmita...baaaiii...fii mandru ca-s contemporan cu tine...ca respir acelasi aer cu tine...eu...geniul cu narile dezvoltate ce-mi pute tot, toti si orice in principiu.
Am ras DE el... m-am amuzat la culme... Mersi frate ca existi ca imi dai posibilitatea sa rad DE dvs.

Cu moralul ridicat de clovnu' cu pricina am trecut pe VH1 cu ale sale All time hits. Mdaaa...super...

Sunt obosit varza...nu mi-e somn. E cica inca 11.20 PM dupa ora de iarna.

Ma duc la dodo' cum zice Lu'. Sper ca se refera la somn, sa nu ma fac de ras..fiind cine stie ce...

Mah...e Luni...cred ca ploua...Pindica e dusa...soacra-mea nu m-a sunat sa vada daca inca traiesc...mda...cum ziceam...ma duc la dodo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu