sâmbătă, 27 martie 2010

ziua 7 acasa


Am aterizat acasaaa... Ce bine. Tot cel mai bine acasa e...

Totul pare asa cum am lasat.
A trecut pe acasa. Sunt niste camasi la uscat...un muc de tigara subtire ramas...Nimic la vedere luat. Mda...

Lu' nu doarme. M-a asteptat. :) E nervoasa...agitata..isterica zice ea... Nu poate sa-mi puna muzica
Ii pun eu...s-a mai linistit....e empatica..vibranta...calda..fierbinte...lichida..

Ma luase somnul un pic in avion. Am tot citit la aia 100 de ani care ne asteapta...am ingurgitat napolitana..am baut si o cafea...mi-a trecut somnul...n-am apucat sa vomit la aeroport, ca in avion m-am intalnit cu o cunostinta...tip...m-a adus el cu masina pana acasa...

Mi-am pus un pahar de vin. O Feteasca neagra periculoasa. Sticla era desfacuta. E vin inchegat, sec, aromat...nu stii ce bei. Doar un pahar si te pune jos. Ehhh...sunt oricum destul de jos.

Lu' e la a patra bere... incepe sa devina erotizanta...cred ca e de la vin..
Ma duc la culcare...asa a inceput ziua 7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu