duminică, 28 martie 2010

ziua 8 Historia de un amor cu taburetul


Ploua...

Am iesit sa-mi iau niste provizii. N-am avut de chef de paste de ieri. Nici de retete...

Mi-a lasat doar tigaia pentru oua, o farfurie de ciorba (ce-o face cu celelalte?.. ca ea nu mananca ciorba) si cateva farfurii plate.
Cana mea de cafea favorita mi-a lasat-o...hmmm..in plus si-a luat tot felul de chestii de pe la Ikea si pe care le-a considerat a-i apartine. Ma rog...

Bine ca a lasat plasma, dvd-ul si sistemul de boxe. Am gasit un CD cu budha bar, prafuit si virgin. Suna super...sunetul ma inconjoara...acum ascult Agricantus


Sound amorizant...Ma inspira la make love... usor, incet, adanc...ritmul se opreste...se reia..franeaza...ca o patina pe gheata...luuung...se invarte si te invaluie..

Cred ca o sa fac amor cu un taburet mic pe care l-am luat in brate...pe sound-ul Guadelupei Pineda - Historia de un amor... Pe CD e o varianta cu ea si Los Tres Ases...


Mmmmmmmmmm...ma invart cu taburetul prin casa...

Ploua in continuare...e si mai tarziu cu o ora...e inca lumina..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu