marți, 30 martie 2010

Ziua 10 Liftul si Sondajul


Cica martea sunt musai trei ceasuri rele...
Primul fuse dimineata in lift. Un lift silentiosss..inox, oglinda...ce trebuia sa ma transporte in parcarea subterana, unde limuzina fitoasa ma asteapta sa ma duca finally la birou.
Liftul se opri din motive necunoscute...se stinse si lumina...se facu 'ntuneric. Bine ca aveam semnal. Sun pe don' Constandache de la firma de revizie.
Don' Constandache este un veritabil exponent al economiei de piata.
In primul rand raspunde instant la telefon. N-am vazut asa ceva. De cateva ori s-a intamplat in 4 ani sa fie mici problemute cu liftul nostru de import, de fiecare data a raspuns in zecimea de secunda dupa primul apel.
La fel fuse si acum. As putea spune chiar mai repede cu o sutime.
Daca ar exista Google Analitics pentru timpul de raspuns al domnului Costandache...sigur curba ar fi crescatoare...
E o adevarata placere sa ramai in lift si sa primesti raspuns asa repede.
- Domn' Constandache...sunt Pindic...stiti dvs...de la 3...de la...
- Aaaaa...don' Pindic...ce faceti domnee...nu v-am auzit de mult...
- Pai don sef...(asa ii place sa i se spuna...fatza lui rotunda capata o culoare usor rosiatica de emotie la acest apelativ insotita de un zambet larg ca smiley-iurile de pe mess)....don' sef..am ramas blocat in lift...
- Aoleu domn Pindic...cum se poate? Apasati pe butonu' de alarma.
- Am apasat....nimic...
- Lumina e?
- Nici...
- Or fi intrerupt astia curentu'...
-Don sef, ma sufoc...hai si scoate-ma...
- Domn Pindic...stai linistit...uite sunt pe drum... Nu inchide...uite cam in 15 minunte ajung...
- Don sef, hai...ca nici aer nu...
- Domn Pindic...stai linistit...respira incet...e aer...ti-e frica matale de spatii mici...nu? Ia zi!...
- Nuuu, don sef, da' nu e aer...
- Claustrofobie se numeste, ma diagnostica el imediat cu un aer de cunoscator, si zice:
- Auzi...ia inchide matale telefonu' nu mai vorbi, consumi aerul din cabina. Vin degraba si te scot.Da?
Si don sef se tinu de cuvant. Venise. Dar inainte venise si curentul...si se urni elevatorul...ca sa-i zic asa...

Asta fu primul ceas rau...
Hmmm... Haide ca se duse....
Am ajuns la birou...al doilea ceas rau...ca am ajuns...Fara chef desigur... Fara Pindica nici chef de munca n-am...
N-am deschis outlook-ul cu email-ul de servici, sa nu ma indispun...
O cafeluta...si revista presei pe net... Nici la telefon n-am raspuns... Ce naiba? Cine sa sune in saptamana patimilor...ce vor?
Si dau si citesc, citesc...hopaaa...al treilea ceas rau...
Un sondaj facut pe un esantion reprezentativ de doamne maritate, adica neveste, zice ca un sfert din aceste ar fi gata pentru o aventura cu clovnul de care spuneam ieri care da din maini si se cearta cu toti. Un ceeeeeeeee???? Un sfert, adica 25 la suta.
Comentariu...desi nevestele romance au un nivel moral ridicat in ceea ce priveste fidelitatea in casnicie, totusi un procent semnificativ si-ar ridica fustele instant daca ar avea ocazia sa faca sex cu o vedeta. Pe primele doua locuri erau niste actori...se pare celebri...n-am auzit de ei (precis din telenovele)...si pe locul trei clovnul cu pricina... Auuuuuuuuu....ma doare inima. Un sfert din cateva mii de femei interviate...pe strada cica si online. Asa...
Deci..sa presupunem ca e vorba de femeile active, da? cele cu fusta si hiperlibido de consumat.
Deci... in Romania sunt vreo 10 milioane de femei in total sa zicem. Din care vreo 4 milioane fetite si babe cu dorinte sexuale expirate... Asa.. Raman vreo 6 milioane de femei intre 16 si 65 de ani (nu ca cele peste chiar n-ar vrea...dar sa luam un interval). Din astea 6 milioane...vreo 4 milioane sa zicem ca sunt maritate cu acte. Buuun...din astea, un sfert, adica vreo 1 milion si-ar
da jos chilotii si s-ar pune in pozitie activa in fata clovnului. Asta conform sondajului... Daca nu v-ati prins cine e clovnu' numele lui incepe cu Mircea si se termina cu Badea...
Un milion....wow... ce chestie e sa fi celebru... nici n-ai nevoie de nevasta...ca ai un milion de admiratoare... Nu ma credeti? Intrati pe evz.ro...acolo am citit.
Primul gand a fost...Pindica o fi in sfertul asta? Hmmmm...nu cred, dar totul e posibil...
Acum, chiar m-am enervat...si l-am considerat al treilea ceas rau...normal..m-am enervat de invidie si ura...ca nu era suficient ca nu-l suportam.
Astept comentarii si mesaje pe tema asta din partea prietenelor mele, sa verific daca procentul se confirma.
Va rog fiti sincere, promit ca tin totul confidential...Da? Hai sa vedem...sunt curios ce iese...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu