marți, 23 martie 2010

ziua 4 continuare


Mi-am printat toate hartiutzele, le-am asezat frumos in mapa in ordinea logica mie si acum ma pregatesc sa plec la aeroport.

Nu simt oboseala. Am intrat in stresul plecarii, in stresul sedintei ce va urma zilele urmatoare.
Dar stresul cel mai mare e sa nu-mi rataceasca bagajelele...ar fi chiar nasol.
Zbor cu Malev-ul..cu schimb la Budapesta, caci asta era cel mai 'eftin bilet pe cursa normala. Low cost nu servesc. Taromu' cel falimentar avea zbor direct, dar e dublu....deh...le place sa se plimbe prin Europa cu avioanele jumate goale...

Dar mai bine nu ma gandesc ca fix iese prost...Prefer sa le rataceasca la intoarcere daca se poate.
Am acolo toate camasutzile, cravatzelele, ciorapeii...

Nevasta-mea pastreaza o tacere de rau augur. Precis se va napusti in lipsa mea sa controleze ce si cum. Am avut grija sa curat toate firmiturile de peste tot si sa bag vasele la spalat...
I-a venit un mandat postal. I-am trimis un email sec sa vina sa si-l ridice.

Sunt curios ce o sa-si mai ia din "lista cu propuneri"... Asta o sa vad sambata dimineata dupa ora 2, cand voi ajunge inapoi acasa.

Gata...plec...Imi urez...have a nice magyar flight...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu