duminică, 28 martie 2010

ziua 8 tagged


Pe tagged deja am 75 de prieteni si vreo 244 de vizionari. Nu e rau pentru 8 zile.
Nu stiu cati chiar citesc jurnalul. Primesc comment-uri dragute, mesaje..multe...cele mai multe cu aprecieri...luv-uri..tag-uri...o gramada de chestii faine si instructive.
Nu prea m-am prins ce vrea site-ul asta...dar am constatat ca lumii ii place sa trimita tot felul de staff-uri, filmulete...mesaje providentiale cu incheierea ca daca nu trimiti la 20 mai departe iti cade putza si te vei ineca in propria voma in somn...si tot asa. Astea sunt in general pe teme religioase, si probabil ca de frica toata lumea le trimite mai departe..
In fine, oricum am mai multa vizibilitate...tot nu reusesc sa ies din gaura invizibilitatii..
Ascult tot Agricantus...suna Godish...si ...amorizant..



Lu' a intrat si ea. Cica era in chef de chef aseara. Si eu...pacat ca nu se poate cu ea sa impartasesc niciun chef...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu