joi, 1 aprilie 2010

Ziua 12 Sondajul

Ziua a inceput cu greva spontana a astora de la ratb...nu ca as merge cu ei, dar sunt si eu nitel mai mult afectat de traficul sporit din oras.
Din ce am vazut la tv dimineata la cafea si la radio in masina, e un exemplu clasic de proasta gestionare si comunicare din partea managementului. Nenea ala director, cu moaca de secretar de partid, nu are ce cauta acolo...e incompetent si papagal. Lasa-neee, lasa-neeee.. Nici cu viceprimaru' nu mi-e rusine... Cat despre nea Oprescu, saracutu' de el, cea mai mare suparare a fost ca i s-a deranjat somnul de frumusete dintre orele 9-12 si a trebuit musai sa se trezeasca..Of..of.of...viata..

Asa... sa trecem la lucruri mai presante.
Am procesat rezultatul de la sondaj...n-a fost prea greu...chiar deloc..
100% din respondente, adica vreo 96 au spus ca never ever nu si isi vor da jos bikineii la clovn. Cateva, in jur de 15,4 % au spus, ca da, se uita la emisiunea lui, ca e haios si curajos, dar nicium nu le-ar excita asa mult sa se iubeasca cu musiu.

Raspunsurile au fost foarte dezvoltate, in ideea ca o femeie nu poate raspunde simplu, DA sau NU, ci doar cu motivatii si explicatii detaliate asupra alegerii facute, impanate cu franturi din gandirea si teoria fiecareia despre viata. Foarteeee fainnn...chiar mi-a placut.
Ca de exemplu:
"Eu cred ca se poate, asa cum spune prietena ta...doar daca ea este nimfomana...oricum pentru el nu conteaza decat ceea ce vede.Asa se spune, nu? "Barbatul iubeste ce vede cu ochii, femeia ce vede cu sufletul" si mai stiu ca poarta de acces la corpul unei femei este...sufletul ei.Nu as putea sa o fac, din respect pentru mine, din vanitate si egoism.Nu dau nimic fara sa primesc la schimb egal sau mai mult.Cel cu care as faceo , ori m-ae iubi patimas, ori nu ar exista.Cum nu cred in iubire...prefer sa nu existe. Ti pup! M."...a fost un pupic platonic desigur...
Sau:
"...ia auzi tu ce idee mi-a venit mie dupa ce-am citit mesajul tau, acela cu bikineii...ce-ar fi sa fac si eu un sondaj de opinie in randul prietenilor mei masculi de aici de pe site si sa-i intreb daca le-ar face placere sa-mi dea jos bikineiiLaughing..tare as fi curioasa ce procentaj ar iesi si tare cred ca procentajul celor care ar fi dispusi sa-si insele nevestele ar fi mult mai mare decat in randul nevestelor cere si-ar insela barbatii, acela de 25 % la care faceai tu referire...numai ca vezi tu chiar nu am tupeul sa fac asa ceva si multi care ma cunosc de ceva vreme si stiu ca ar raspunde pozitiv( numai o tuta cred ca nu si-ar da seama cand place unui barbat) ar zice ca-m luat-o pe aratura sau si mai rau au de-a face c-o obsedata sexual Laughing sau ar lua-o in serios si atunci pe unde naiba scot camasa?Foot in mouth...asa ca mai bine ma las pagubasa."....si continua apoi:
"Cred ca barbatilor le este mult mai usor sa faca sex fara sa se implice emotional.Pentru multi nu conteaza decat balcoanele si tampii( asa le zic eu picioarelor), aspectul fizic e cel care le declanseaza dorinta de a face sex fara sa mai conteze altceva.Odata satisfacuta dorinta pleaca nemaiuitandu-se in urma.Eventual daca sexul a fost teribil de bun atunci o mai cauta pe tipa ca de ce nu.Depinde si foarte mult de femeie e adevarat pentru ca sunt si femei care o fac doar pentru sadisfactia carnala, atat si nimic mai mult.Cred ca din pacate am ramas destul de putini cei care au o alta viziune despre acest lucru esential din viata noastra a fiecaruia.Mie personal expresia asta a face sex imi suna a ceva vulgar.A face dragoste in viziunea mea e cu totul altceva.Inseamna ca cei doi macar tin unul la altul chiar daca sa zicem nu se iubesc, dar cand mai este si sentiment profund la mijloc atunci e sublim.Aceea daruire totala a trupului si a sufletului in acelasi timp nu poate fi egalata de nimic altceva si cine n-a trait asa ceva, macar o data in viata, a trait degeaba.Asa ca raspunsul meu la cel de-al doilea tau sondaj cred ca este mai mult decat evident, nu? O dupa masa placuta cu cat mai putine ganduri triste, kisss," Sondajul la masculi cred ca era tot 100%, dar invers, doamna arata beton...sau in fine pozele...
Un alt raspuns mai rezumatic, atipic de altfel: "in cazul meu nu se confirma nici casatorita nu mai sunt dar nici cu Badea nu as merge si mai important nu mi-am inselat sotul niciodata si nici nu as face-o bafta cu sondajulSmile si noapte buna"
Sau: " Acum am vazut ca vrei parerea cu privire la ...vedeta tv .... nu stiu cine face sondajele alea....pe cine ...cum ...si de ce ...si apoi gusturile nu se discuta .... deci pe mine trece-ma la categoria celor care nu-l plac pe MB ... O zi excelenta ...chiar daca afara ploua ..."
Si ceva mai profund:"vezi, tu...in marea lor majoritate, nevestele sunt motivate cand o fac...extra...ori se indragostesc one more time...calculeaza pana in cele mai mici detalii...si o executa...ori o executa pur si simplu si...sunt curve...mai este o categorie care, cu toate calculele...o fac si apoi se umplu de regrete... eu sunt de principiul ca...mai bine sa regreti ca n-ai facut un lucru...decat sa regreti ca l-ai facut... ce bine e de voi, barbatii...dar nu va invidiez...profit in continuare de privilegiul de a fi FEMEIE..."
Si tot asa... Superrr...Am fost de-a dreptul fascinat. Multumesc tuturor pentru amabilitate, rabdare si atentie.
Rezultat 100% NU... hmmm desi, parca parca, vreo cateva era sa recunoasca...in fine..Eu comentez doar cifrele oficiale.
Revin mai tarziu caci sunt la "berou"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu