joi, 1 aprilie 2010

Ziua 12 Ce faci cand te paraseste femeia


O prietena de pe tagged mi-a sheruit un filmulet cu Musiu cu titlul..."Cand te paraseste femeia"
Superr tare...am ras cu lacrimi. Clovnul asta e profi..doarme ziua, trage de fiare si spre miez de noapte tzipa inspiratia in el si da din maini ca de obicei... L-am si pus pe profil.




Parca i-as fi urmat sfatul...Cand te paraseste femeia, sa zici: "Bine Pa!!"... Exact ca mine...Sa n-o suni, nu sms, nu nimic. Exact ca mine. Asa...cica mai sunt mici sanse...sa se reintoarca...altfel?...altfel esti fucked up...adica terminat.

Musiu n-o stie insa pe Pindica. Daca vede Pindica video-ul asta...sunt eu terminat. Ca doar n-o sa-l asculte acum pe acest domn cu palarie de paiatza.

Mai...ce potriveala... Musiu o fi trait o experienta similara....sau poate e reincarnarea mea in acelasi timp cu mine...adica ma reincarnez la dublu...ca eu nu pot fi reincarnarea lui.

Nitel cam misogina abordarea...si acum le inteleg pe doamnele de aici...desi e el asa frumusel si tras prin fiare....nu prea are succes la dat jos bikinei.

Cred ca sondajul ala e o minciuna. Nu pot sa cred ca 1 milion de femei din Romania il vor pe asta in pat. Dar 100 de mii tot cred ca ar vrea. Buna cifra oricum.
In fine...de clovn la curtea regelui e buuuunn...Bravo Tata!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu