luni, 5 aprilie 2010

Ziua 16


"Vizita" Pindicai sigur ma zgudui nitel. Alfel nu-mi pot explica incordelile de peste zi si noapte.
Iesirea triumfala, siguranta si degajarea ei m-au zapacit. De fapt aparitia neasteptata a zapacit momentele de dupa...

Am dormit greu, asternuturile erau stranse intr-o parte, perna ghemotoc, patura data de-o parte parca pentru a dezveli si dezvalui visele de peste noapte...

"Noapte buna..., sopti naluca cu par rosu...si genele ei grele cazura ca o perdea peste albastru...Mi-s ochii grei, dar sufletul mi-e plin... ma simt usor, dar ce-as dormi in iarba... sa numar stelele si sa-mi caut naluca cu par rosu si privire albastra...Oare in ce zodie o fi ? In ce parte a boltei s-o gasesc? Cate stele trebuie sa numar...?... iarba usor umeda mirosea a primavara... Un vant usor adia, trezind din cand in cand copacii osteniti de povara crengilor de peste zi... Licuricii isi puneau robele de seara, luminand intreaga vale... florile se adunasera la sfat, aplecandu-si corolele... numai ele stiau ce taine ascunse de peste zi sopteau...undeva, s-au zbatut doua aripi...un fosnet dintr-un tufis... si greierii se oprira pentru o clipa sa-si traga rasuflarea...Pe lac, tenorul isi potrivi glasul si incepu concertul... Si iata cum, dintr-o data, toata poiana deveni o scena, etalandu-si spectacolul nocturn..
Flacara ros-albastra dansa... Si plutea...si plutea...si eu odata cu ea...scanteiau diamante...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu