luni, 19 aprilie 2010

Ziua 31 Doua Renault-uri, Un Retard si O Casierita


N-am reusit sa ma imbat aseara...de ce?...caci e greu cu atata lamaie si apa tonica...

Azi m-am mobilizat pentru plata amenzii intai...uit si se duc zilele.

Asa cum ziceam, m-a prins un radar invizibil ieri pe Bd. Ionescu Sisesti...Nu stiu unde n-aiba era pus...a clipit cineva din faruri dar se pare prea tarziu.

Bulevardul asta e abia facut de vreun an. Patru benzi, fara gropi si pustiu. E o zona in dezvoltare, vile, blocuri noi, tipenie de om pe trotuare de regula, caci zona e pustie. Limitare 50km/h. Da..50 pe camp. Nu-s treceri de pietoni, nimic. Asa...au de incasat banuti...
M-a oprit un baiat tinerel, politicos. Eram cu ochelarii de soare si ascultam The Killers tare la masina. N-am redus volumul...asa ca baiatu tzipa sa se faca auzit.
Ok...am zis...scrieti repede procesul verbal ca ma grabesc.

In fata mea, niste vecini de ai mei, cu un Jepan. Erau deja acolo de minute bune. Ea, cu copilu' intr-o mana, si cu IPhone-ul in cealalta vocifera si comenta la militian. Tot amenda isi va lua, numai ca o sa stea mai mult.
Nu auzeam ce zice ca The Killers urlau in boxe. Probabil zicea ca EIIII cu Jeepanu' nu tre' sa ia amenda. Ei sunt o specie deosebita, unica de la dinozauri incoace.
Vine baiatu cu hartia completata...zice ceva, n-aud...aa...sa semnez...am semnat unde a pus el degetu'...si am plecat...cu 50 la ora desigur.

Azi dimineata ma duc la administratia financiara sa platesc amenda. Doua casierite, doua cozi a cate doua persoane. Ma pun la coada la casierita mai frumusica, cel putin cand scot banu' sa se mai tempereze durerea.
La coada cealalta, hop ramane o persoana...hai sa ma mut. Casierita era mai purie, cu bronz de solar si bijuuri la toate degetzelele, gat, urechi si ce-o mai fi...ca nu se vedea.
In fata mea un cuplu la vreo 60 de ani, incercau sa plateasca un impozit la o masina.
El retard cred, nu stia sa explice ce vrea, casierita nici ea foarte inteligenta vorbea altceva.
Si stai...stai...vorbeau ca in filmele cu prosti. Din cand in cand nevasta retardului, peste medie...incerca sa lamureasca si zicea..."Hai draga...platim asta si gata". Retardul nu intelegea...Coada ailalta mergea mai repede, scapam daca ramaneam acolo.
Pe calculator apareau doua Renault-uri...si retardul zicea ca are doar unu..." Renault 11 domnita, nu scrie asa? Casierita zice ca nu.
Aoleu, Renault 11 Gordini, asta e masina din anii 60..ohooo la ce plateste asta impozit!
Sumele de plata au fost variabile. Intai casierita a zis ca 4 lei nu stiu ce, retardul i-a spus ca a dat deja 50 lei...casierita nu tine minte..aaa...da...pai pe pt ailalta...Care?..renault-ul alb....zice nevasta rastita...retardul nu intelege...de fapt au doua renault-uri..aha..Casierita se scarpina nedumerita...
Cosmar...
Am nimerit coada gresita..
Intr-un final apocaliptic...Casierita zice...135 de lei...Daaa.daa...zice nevasta asta e suma...hai Grigore da banii sa plecam.
La mine a mers repede...nitel dificultati de citire la caligrafia politistului, dar undeva suma de 120 lei era incercuita... N-a inteles numele si adresa de pe proces verbal, asa ca mi-a cerut buletinul.
Ohh...greu e sa dai si bani...cum o fi cand ai de luat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu