marți, 27 aprilie 2010

Ziua 39 caci 38 se duse


Trecu de miezul noptii...

M-am prostit la televizor...nu stiu ce-mi veni de ma uitai la realitatea...la discutii despre vorbe. Dupa ce o ora si ceva au dezbatut uimiti de mizeria de spitale...ohhh viata...ce noutate!...au trecut la tocat discutii politice plictisitoare...
Zombi cum sunt...m-am uitat ca prostovanu'...c-atata ma duce creieru' la ora asta...
Mda...zi plina la "berou"...tot felu de chestii de rezolvat...
Maine iar plec...si iar la Oradea zis si Nagyvárad in maghiara, Großwardein in germana,
Magnovaradinum in latina, Vel'ký Varadín in slovaca, Varat in turca iar in italiana Gran Varadino...wow..Gran Varadino, ce fain suna...nume de festival...
Aaaa...in idish stiti cum ii zice?...ca traira si ceva jidovi pe vremuri...nu stiti?...
in idish ii zice אורדאה....da... אורדאה....frumos desen...
Am o livrare importanta de ceva chestii acolo...vine clientul...vin niste oaspeti, clienti potentiali sa se minuneze si ei...vin aia cu service-ul...pe seceta asta facem sarbatoare din orice...deh...pupam funduri...cat se poate...doar...doar...

Maine-s pe drum. Merg cu un baiat...inginer...sa verifice si ala nu stiu ce...Mdaaa...

Am facut bagajutzele mai devreme...sunt relaxat. Am capatat ceva experienta. Pindica era maestra pana acum. Mda..pentru ca tot n-am invatat cum sa pliez camasile, le-am pus tot pe umeras... asta e...nu se sifoneaza chiar asa rau....

De la Oradea merg la Cluj joi si vineri, iar sambata la Maramures...unde de 1 mai muncitoresc ma intalnesc cu un nene important, greu de prins, care de al naibii ce e, imi zise...sambata la 11 dimineata am timp pentru tine...da...foaarte bine...
Daca Pindica era acasa, precis credea ca am nu stiu ce gagica am pe acolo...
"Ce client te cheama de 1 Mai, mai Pindi..?" ar fi zis..." Nu-ti mai ajung pupezele"....

Of, of, of...viata...mereu m-a suspectat de aventuri... dar am lasat-o in pace...nu-mi place sa ma justific la prostii...E ridicol.

Eh...acu' Pindica cine stie ce face ea de 1 mai....dar sigur n-o sa fie cu mine..Si nici eu cu ea...na...

O sa scriu despre drumuri, despre ce si unde mananc si daca merita, in caz ca treceti, despre ce e pe langa drum...daca e sa vad ceva interesant...si altele...ce-mi vine, si ce-o sa simt...n-o sa uit de salcami...

Am sunat-o pe Pindica sa treaca sa ude florile. Mi-a zis sa ud eu azi...sa las biletel sa ude Tanti miercuri nitel...si e ok...nu mai e nevoie...Bineeee...sa nu zica ca s-au ofilit. Evident si florile sunt ale ei...nu?:)
Eu am doar chilotii de pe mine...nici aia sigur...ca nici p-aia nu-i aveam inainte s-o cunosc...Asta ca sa fie clar!

Au innebunit salcamii....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu