miercuri, 7 aprilie 2010

Ziua 18 Lu'


Lu' e langa mine. Mi-a luat la "pieptanat" toate scrierile sa corecteze greseli, de punctuatie, ortografice, gramaticale...
A dansat cu mine...tango-uri...

In casa se lasa o dara de miros de spaghete cu branza si de tango argentinian.

"Buna dimineata... ciripi ca o randunica...Si dintr-o data, toata primavara mi-a intrat in casa... Si-a scuturat aripile nitel, le-a netezit, ca de, e cocheta, si s-a uitat lung la mine... ii vedeam ochisorii cum ma fixeaza, intr-o parte si alta si apoi pieptul mic cum ii tresarea de graba cu care zburase catre mine... Sus, jos...sus, jos...repede, repede... Am intins mana s-o ating, dar ea...Tzusti..! a falfait putin din aripioare si a zburat cum a venit... m-am uitat lung dupa ea, iar in urma ramasese miros de ciresi infloriti... O astept in fiecare dimineata la fereastra... Chiar daca nu zboara mereu catre mine, stiu ca e acolo... Si ce liniste ma cuprinde...
Noapte buna..! Ma scufund intr-un somn adanc...poate apare naluca cu par rosu....sa-mi danseze despletita si cu picioarele goale...sa-i privesc pielea lucind sub razele lunii si sa ma las hipnotizat de privirea ei albastra..... O intreaga simfonie de simturi..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu