duminică, 4 aprilie 2010

Ziua 15


Ma uit pe History la mumii. Niste baieti studiaza o mumie (acum una peruviana) si cauta indicii despre cine a fost, ce si cum a trait omu' inainte sa fie obiect de studiu.
Intai ii afla sexul...apoi ocupatia....cam cand a mierlit-o..eventual din ce motiv...si tot asa..

Offf.. dintii ii lipsesc si nu pot afla varsta....se screm s-o afle altfel...e o adevarata investigatie.

Lu' s-a dus la parinti, undeva in provincie, si imi trimite muzica.
Puya, Parazitii si acum a culminat cu Gummy Bear...


E clar, e in alta dispozitie...Gummy Mood...
I-am zis ca ma uit la mumii, aluzie clara ca n-am chef sa vorbesc, ea imi respecta intimitatea...daaaa...cu Gummy...ce prozaic...

Il ascult pe ursulet...si ma uit la mumii...kafkian...cu accente cehoviene...trecand brownian spre Cartarescu...

Cand am zis brownian nu m-am referit la miscarea browniana, ci la celebra scriitoare de romane grele Sandra Brown...care de fapt a creat aceast tip de miscare...Nu?

Invierea Domnului aduce speranta. Ne arata ca oricat am patimi, va fi sa vina timpul mantuirii si al eliberarii.
Dar putem fi mantuiti fara a patimi?..That is the question.
Poate ne raspunde Ursuletul Gummy...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu