vineri, 9 aprilie 2010

Ziua 20 Sun Garden ****


Am reusit sa scap de Amedeu...clientul si pretenul meu din Koloszvar.
Amedeu e un un ardelean strasnic, ruman de 10 generatii...alea pe care le stie...uraste bucurestenii, eu fiind exceptia care confirma regula.
Asta a fost si e un avantaj, caci competitia din Bucuresti nu reuseste neam, sa-i vanda lu' Amedeu ceva. Nici la juma de pret.
Amedeu ma iubeste. A zis ca daca trec prin Cluj vreodata si nu ma opresc sa-l vad imi taie ouale. Si nu glumeste. Odata eram prin Cluj si m-a sunat. N-aveam timp de el, eram pe fuga. Ouale inghetasera de spaima. Stai sa vezi ca m-a vazut Amedeu si ma testeaza, zic eu....A trebuit sa recunosc ca-s in orasul lui, desi ma sunase pentru altceva iar rezultatul a fost un chef monstru la Baisoara, 2 zile. Nu aveam semnal iar Pindica era turbata...Offff...Amedeu asta ma baga numa' in belele.
Asa...o sa mai zic de el si de Tarnita cand ajung acasa, caci nu putea scapa doar cu o cafea la "beroul" lui.

Cum spuneam, am reusit sa plecam de la cabana, cu Amedeu groggy si soferul Tase pilot de jeep'.
Masina mea o lasasem la el la firma..." Baaa Pindic...daca vii cu masina acolo(adica la Tarnitza), decedeaza fratele meu...ii facem parastasu"...Pai avea dreptate... Off road...parte din drum.

La radio, anunt: Politia rutiera are campanie zilele astea..."Alege viata" Azi e prima zi. Asa ca au scos pe sosele cele 400 de radare noi si inca vreo 300 d-alea vechi sa tempereze viteza la volan.
Bravos...acu' s-au gasit. Adica "donatorii de organe" sa nu doneze nimic azi...pai e frumos?
O sa fac 8 ore pana la Bucuresti.

Am calcat-o pe Feleac, super drum de viteza...si m-am oprit la Sun Garden in Turda. Asta e un hotel cu restaurant, foarte fain, in contrast evident cu orasul.
Au wireless free...si buuuun....papica buna, se poate plati cu cardu'...deci totul ok.

In parcare 2 autocare cu numar de Ungaria...Fuuuuuuck... Restaurantul sa vezi ca e plin..
Mda, asa e....nu plin...full. Doamne si domni de varsta a 3 a, care se duc sau se intorc probabil de la Sovata se oprira sa ia pranzul.
Astept pe o canapea sa se elibere vreo masa....sunt la desert...o sa mearga repede...

Hai ca incep sa iasa pe rand... Pap ceva rapid si o sa plec....sa ajung si eu acasaaaa...dulce casa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu