marți, 13 aprilie 2010

Ziua 24


Cineva imi scrie ca ar trebui si eu sa fac ca Pindica...adica sa-mi trag un telefon nou, si o noua frizura...mda...nu-i idee prea rea.
Numa' ca...abia am invatat sa folosesc telefonul pe care il detin, cadou de la Pindica, dupa doi ani intesivi de antrenament...Iar despre frizura...hmmm...ar fi cam greu...la cate fire de par am in cap....doar un frizer dement ar gasi ce sa faca cu ele altfel.

Acu' ceva vreme...nu demult, o prietena de pe tagged, Anis, imi trimise invitatie pe reteaua literara... Oooo...Am intrat acolo...frumos...poezii, proze, texte, frumos...multa lume fff talentata...Am recunoscut si ceva figuri cunoscute pe tagged.
Ma codi nitel...nu stiam daca prostiile astea ce le scriu se incadreaza intr-o retea literara, fie ea si cu amatori...

Dar, hai sa vad...doar nu ma opareste nimeni daca ma bag.

O pusei pe Lu'...sa faca o revizie la ortografie, la litere, la cratime..asa... A stat Lu' si a periat....ca de'...nu se cade sa intru la profesori...cu litere papate...

E fain acolo...poti sa-ti construiesti blogul din urma....adica sa alegi ce data si ora vrei.
Am bagat pana acum, nu stiu, ziua 9 cred....adica copy/paste...
Sa vedem ce opinie are lumea, mai ales ca ma astept si la opinii masculine....brrrr...

Pana acum am doua pareri masculine...

Prima, de la un amic al lui Lu'
"jurnal, lejer... toata lumea este mica-mare, usor de patruns in mintea si simtirea lui....pt mine este ceva de genul afara-i vopsit gardul... restul sentintei nu se lipeste....lipseste profunzimea trairii, lipseste revolta, lipseste daruirea....
si el
(adica E U)... cred ca este un personaj jovial, plin de povete... din altii din pacate.... usor manipulabil.... cu oarece verticalitate... influentabil.... superficial... romantic... visator"

Asa...a doua de la un maestru cu premii de pe reteaua literara care a avut rabdarea sa intre pe blog inainte sa incep sa bag eu texte acolo...

"Life After Wife, am hoinarit prin blog...scris cu nerv, cu tensiune, barbatie si oarecare lehamite dar...dar e pe undeva o lumina! Inima buna!"

Frumos nu?... Hai sa postez redepe caci ziua 24 tocmai ce va fi dusa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu