marți, 20 aprilie 2010

Ziua 32 Rufele, drumul si chinezii


Pindica a avut un noroc chior.
De la decizia mea irevocabila de a a-i lasa rufele in masina sa se mumifice...a trebuit sa le scot totusi...
Facandu-mi bagajul...am descoperit tona de chiloti, sosete negre toate din deplasarea cu avionu' de acum o luna. Le uitasem acolo. A trebuit musai sa le bag la spalat ca se imputeau...Mda.. Bine ca a luat ea Cocolino...ca nu mai era...

Am plecat dis de dimineata. Primul pit stop la Sibiu. 2 ore, rezolvat. Am continuat spre Deva. Ploaie, aglomeratie...meltenii obisnuiti pe sosea.
Aia de Olt, Gorj sau Valcea nu merg cu faza de intalnire aprinsa...cum zice legea, in ideea idioata ca, cica consuma mai putina benzina. Cand ploua nu-i vezi. Melteni!
Sebesul ca de obicei blocat. Doua directii importante...Cluj si Arad se definesc printr-o curba de 90 de grade in oras, cu semafor. Turme de camioane. Dinspre Arad coada era de 20 de km la semaforul cu pricina.
Ce impotenta!... Sa nu poti face o amarata de centura de 10 km. 10 KM. Atat... Ce naiba o fi atat de greu?!! Mintea mea nu proceseaza chestia asta...

Am mers pe The Killers si Nightwish pentru atitudine sportiva la condus... Altfel faceam 10 ore. Am bagat si En Vogue nitel ca o muza blonda mi-a zis ca sunt agresive...si ajuta la un shofat mai activ...

Am ajuns la Deva pe o ploaie torentiala culminanta.
Ca de obicei ma cazez la motelul fabricii de biciclete chinezesti. 'Eftin, elegant si poate intre primele 3 restaurante chinezesti din tara. Daaa... Top 3. Peste majoritatea din Bucuresti.
Meniu complet...de la supa de carne de creveti si bambus, ciorba de oua, pana la iepure prajit, calmar cu castraveti, creveti pe "zapada", somn presarat cu ceai sau peste Ma La. Sosuri, gama completa, salate la greu...de toate... vinete, cartofi Gong Fu, telina cu soia chinezeasca....Hmmmm...
Recomand cu caldura, daca sunteti in tranzit...la iesirea din Deva spre Sebes, pe stanga, in comuna Santuhalm...DHS restaurant....Daca va place mancarea chinezeasca, popasul e obligatoriu...daca nu, gasiti si ciorbe de vacuta sau cefe de porc...servirea e de nota 9,5, ca 10 e doar pentru Dumnezeu.

O sa am o cina cu niste clienti din zona...i-am convocat aici... Astia nici nu stiau ce comoara de carciuma au la doi pasi...

Daca nu ma imbat prea tare, revin cu concluziile zilei...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu