marți, 6 aprilie 2010

Ziua 17 Tango și Spaghete


                                                                 Foto: www.e-retete.ro

Rufele odată băgate la mașină...a trebuit să văd ce mănânc și eu la cină, nu?...

Opțiunile sunt puține și excesiv de limitate.

Pâine, unt, brânză, salam de Sibiu din Szeged...mmbuuunnn...și cam atât. Vecina nu mai apăru cu ceva la ușă, nici farfurioara nu și-a luat-o.

Aaaaaaaaa!!...am  o tonă de paste la provizii. Ar merge cu brânză.
Ia sa vedem!
Tagliatelle con spinaci...mda...nu merge, n-am spanac.
Pappardelle all uovo...hmm sună complicat.
Tagliatelle all uovo...la fel...nu.
Pacheri...astea sunt ca niște tuburi...scumpe, au fost peste 5 euro...nu le stric.
Chifferi Rigati....niște mormolici...astea ar merge cu lapte mai bine.
Penette de la Monterosso...sunt maro...si astea erau scumpe...le sar..
5 tipuri de tăiței...Risoni, alea alea...
Riciutelle...astea-s ca un fel de cartofi prăjiți...mda...nu...
Lenta Lavorazione...astea-s Elicoidali no.49...aha...arată ca niște furtunuri...he he...
Plus alte tone de spaghete...ohhh...

Intru pe net....Eve, prietena mea de pe tagged e acolo. A venit de la muncă și mă citește..
Eve e foarte frumoasă, mai frumoasă ca Lu' dar și mai măritată...deh...înseamnă că știe să facă paste, nu-i așa?
Și-mi zice: "pui apă la fiert, cu puțină sare; când clocotește pui pastele; le lași să fiarbă cât este scris pe ambalaj să nu se înmoaie; după ce le fierbi se pune brânza;"
Piece of cake...ar zice Pindica.

Eve mă inspira la tango...e atât de frumoasă!...și atât de tristă! 
Caut pentru ea "Por una cabeza tango" mai cunoscută ca melodia în care Al Pacino a prestat dansul ăla bestial din "Scent of a woman"



Aleg spaghetele Linguine 121 di Gragnano, trafilate în bronz...auu!!...buuuneee..
Scrie 7 minute.
Pun la fiert singura oală rămasă în casă....și privesc la ceas.

Tangoul curge...iau taburetul...mă învârt...Aș fi dansat cu Eve.
Doi pași înainte...aplecare ușoarăăă..întorc...doi pași în lateral...apa începe să fiarbă....trec 3 minute.
Schimb, trec pe Tango Argentina...



Mă răsucesc cu taburetul...fandez..doi pași înapoi...taburetul vibrează, apa fierbe...mai sunt 2 minute fix..

Plutesc...muzica mă învăluie...hota duduie sorbind tot aburului, taburetul ține aproape....mă uit la ceas...gata...
Pun spaghetele. Le las nițel....se opăresc...Taburetul dansează...nu mă așteaptă...
Le scot....caut nervos strecurătoarea...tango-ul se isprăvi....

Taburetul țopăie singur...Las pastele să se scurgă un pic, am timp de o Milonga...




și mă târșăi cu taburetul prin sufragerie...

Am răzuit telemeaua...scot spaghetele...pun brânza...și gataaaa.
Mmmmmmmmmmmmbuuuunăăăă.

Mulțumesc Eve... pentru spaghete,  pentru tango.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu