luni, 12 aprilie 2010

Ziua 23 Despre cum fu' la nunta


Iesirea triumfala a Pindicai...tunsoarea cea noua, Iphone-ul cel falfait prin fatza mea...toate ma motivara sa ma autodepasesc la nunta asta...sa par fericit ca nevasta e detasata peste hotare - povestea oficiala pentru nuntasii care ma cunoasteau, nu multi de altfel....Asa, care va sa zica...
Si m-am pus pe treaba.
Costum inchis lucios luat din Italia anul trecut, cu croiala tipica macaronara...mulat pe corp...
Camasa alba Mexx, slim, nasturi din metal si maneci lungi.
Ceas cronograf, curea de piele.
Pantofi negri Da Vinci, usori, talpa de dans...
Sosete negre de matase...
Chiloti albi de la Kenvelo...tip short dar stramti...
Fara maieu...Mexxu' nu suporta, fara cravata...gatul liber...un nasture deschis.
Le-am asezat pe canapea in ordinea imbracarii....
Dusuiala, barbiereala, cremuiala peste tot, spuma de par....apa de toaleta Burberry de excitat progesteronii...
Asaaa...
Verificari duble...totul impecabil...Tre' sa tin nitel burta supta ca slim-ul camasii ma obliga.
Mai stau nitel sa nu ajung primul.
Am "intarziat" o ora, dar tot intre primii am ajuns...Nasol...
M-au parcat la masa nr. 1 unde prezenta mea a scazut esential media de varsta a celor ce o inconjurau. Mda...nu-i nimic... Stau cu trei cupluri in care doamnele infloresc iar sotii vestejesc...
Nashii tinerei. Ea, cu tocuri de 10 cm, batea spre 1,85...corp superb, fatza cam obosita, avand un nas mare cu functie de stabilizator pentru pastrarea echilibrului, cam ca o trompa la elefant. El, mai scund decat ea, deh avea tocuri doar de 3 cm, cu sunculite in jurul curelei de la pantaloni, cioc si respiratii ample cand fumeaza.
Mirii, pustiulici, vreo 26 de ani...el terorizat ca se insoara, ea, sefa, sigura pe ea...coordoneaza totul. Socrii mari, mici si bondoci amandoi, socrii mici, ea inca bunutza, o perspectiva buna pentru mireasa....cu sotul no. 2, grizonat si cam papagal. Sotul no.1, tatal miresei, la alta masa...nu stia precis ce rol are. De socru mic, sau ex socru mic.
Am stat vreo doua ore pana la antreu. Simteam ca ametesc de foame. Am ras toate alunele si saratzelele de pe masa, impreuna cu comesenii, la fel de lihniti ca mine. De fapt, dupa o ora, pe toate mesele alunele si parte din fructe erau deja istorie.
In sfarsit...apar antreurile...Se opreste orice activitate si toata lumea se pune pe clefait....Asa... se auzeau doar dintii cum sfasie tzelina cu gogosari si vuietul de tobogan al mancarii mestecate cum aluneca pe gatlej.
Buuun...ne-am linistit un pic... Sa trecem la dans....ca de baut, doar apa, caci sunt cu masina si n-am chef de taxi.
Am avut o abordare foarte inteligenta ce mi-a adus multe puncte si aprecieri. Am dansat intai cu mireasa...care...era cam apatica...apoi cu nasha. Asta danseaza bine...sta bine pe tocuri gratie stabilizatorului. Se misca bine...nashu' cu ochii pe noi...e clar, dansez mai bine decat sunculitele lui, sunt si mai inalt decat nasha, ceea ce se pare ca-i prieste. M-am abtinut sa fiu foarte languros si prea lipicios sa nu-i stric seara consortului. In plus trebuia sa pastrez o distanta sa nu ma lovesc de catargul de deasupra gurii.
Apoi am trecut la soacre. Intai soacra mare... Un chin. Imi ajungea pe la brau...Nu stiam cum s-o tin...In fine...a trecut repede. Soacra mica, in schimb, mai supla si mai inalta, s-a mulat precum camasa pe mine....Ambii sotzi, no.1 si no.2, se uitau cu invidie, iar ea dadea capul pe spate si radea zgomotos. Cred ca Burberry isi facea efectul iar progesteronii inviau in ea.
Dupa aia...am trecut la domnitele de la masa mea...ca de, asa se cade. Le-am luat pe rand, gospodareste. Cel mai bine dansa, culmea, cea mai in varsta...cred ca avea vreo 65 de ani. Se tine si bine. Parca iesise la pensie de pe ringul de dans.
A fost o adevarata virtuozitate sa dansez cu venerabila doamna " Macarale...macarale"


Mers pe varfuri, intoarceri bruste, ca a unei macarale, desigur...zambete sugubete. Era muzica din tineretea ei....Burberry n-a avut efect la dansa, muzica doar....

La "Iubire bibelou de portelan" care a venit imediat dupa,


m-am scuzat ca un gentleman si am iesit sa fumez o tigara.

Doua ore dupa antreu, a venit salaul....cu ierburi si legume... Buuuun...
Iar liniste...iar zgomote de tobogan...
Dj-ul a bagat niste Iris si Holograf, unde nasha a fost vioara intai...ca maini pe sus, pe jos, pe lateral...bine ca n-am fost pe langa ea.
Semnal M a bagat-o in vibratii....



N-am scapat...a venit ea la mine....si iar am dansat cu ea, neplanificat.

Intre timp nashu' era plecat sa negocieze ca se furase mireasa. O furara niste fete...he, he....

Sarmalele intarziau. Probabil ca se astepta venirea miresei.

Am fost invitat la dans de soacra mica la "Intr-un cer violet"



Superr melodie...o cantam si eu pe vremuri la chitara.
Am ramas surprins sa constat ca toata pustimea dansa la greu pe melodiile astea ale bunicilor lor.
Bravos...au gusturi.

Manele n-au fost spre lauda lor...cele mai apropiate acorduri au fost ale Mesecinei lui Bregovic...


Care nu suna rau deloc....se facu de o hora imediat...Ce chefuri pe vremuri pe melodia asta...ohhooo...

Asa...aparu si mireasa...adusa de doua tipe....aparu si nashu' cam epuizat...aparura si sarmalele...finally...

Era deja ora 2 ale diminetii. In ritmul asta friptura venea la 4, iar tortul miresei la 6.

Am profitat de faptul ca vecinii mei de masa, terminati, au plecat si am tirat-o si eu...elegant...fara sa cer sau sa dau vreun nr de telefon sau alte chestii dubioase. Sa nu zica Pindica ceva...
Am ajuns acasa grabit, printr-un Bucuresti nesperat de vioi la ora aia mica.

Cautam naluca cu par rosu...sa ma cuprinda in bratele ei si sa ma duca pe taramul viselor...n-a venit de data asta...si am stat cu ochii pe tavan pana la ziua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu