sâmbătă, 17 aprilie 2010

Ziua 29


Ma trezi naluca cu par rosu...statea si chicotea langa mine...a soptit.."Buna dimineata"...mi-a atins fruntea usor cu buzele...si disparu..

Ma frecai la ochi...era deja 11...afara soare...suna telefonul...ohhh...Nu raspund...
M-am dus la baie c-un cascat profund...era sa nu nimeresc vasul de toaleta...fuck...

Am iesit sa iau paine...la pravalia de aici...patron e un arab... sta mereu la usa...si controleaza...Pentru urgente e buna hardughia...Nu recomand nimic neambalat de la furnizor...o paine, tigari si de bere e ok.

O omleta din 3 oua cu oleaca de cabanos...branza...si atat...Cafea..
Am iesit pe terasa sa beau cafeaua...Vecina din blocul de vis a vis intinde o masa...ii vine iubitu' la pranz...probabil...ca-s doar doua tacamuri..din ce vad..
Ohh...nu ma putea invita si pe mine?...mda..

Sunt cam indispus... Hai sa execut cei trei Shi de baza...Shit, Shower, Shave...sa vad cum ma simt...

Mai bine...nu stau in halatul rosu prea mult...ca te pomenesti apare Pindica...he, he..

Pe la 5 am iesit la piata...la Domenii...ca mi-e mai la indemana...Lume putina, produse nu prea....
Ridichi 2 lei legatura, castraveti mici 10 lei, mere 3-4 lei, rosii Italia 9 lei, salata mica 2 lei, aia mare 3 lei...

Am luat niste salata, ridichi, rosii, 5 castraveti, ceapa, mere, telemea de oaie de la Sibiu. Am intrat si la Cristim, bagheta si schweppes...am scapat de vreo 700 de mii...asa lejer..

Am venit acasa...si mi-am facut o salata uriasaaaa..Pindica mi-a lasat un bol de salata luat de la Ikea, rombic, cu volum mare... Am bagat toate acareturile acolo, sare, ulei de masline, nitel otet...si telemea rasa...nu mult...
Am mancat-o goala...
Merge un gin de vara...un deget gin, 4 felii de lamaie, cuburi de gheata...si restul apa tonica...

Vecina tot la masa era....Hopaaaaaa... Iubitu' e altu..Mda..hai sa nu stau sa creada ca ma holbez la ei...
Iubitu' ranjea satisfacut...pranzul o fi fost bun...Acum era randul lui sa presteze...
Daca-l mai vad inseamna ca e un bun prestator...Alaltalt...desiratu' cred ca era prea intelectual si vecina s-o fi plictisit...

Mi-am pus alt gin si am tras cu ochiul...Ohooo, aici e treaba serioasa...au aprins lumanari...se pare ca trec la cina direct...
Gataaaaaaa...nu-i frumos...parca-as fi un mosh pensionar, colonel in rezerva de la secu'...care nu se abtine si tot spioneaza...

Ascult Poets Of The Fall...mi-era dor de ei...


si



si altele...

Ar trebui sa le asculte vecina cu noul fucker...aaaa...scuze... noul iubit. Beau in cinstea lor...pentru o seara reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu