marți, 20 aprilie 2010

Ziua 32 Cina chinezeasca


Cina prelungită se săvârși...
Fara excese, fără beții crunte... Baietii de aici nu au aerul lui Amedeu...dar altfel super haiosi.
Nu se pricepeau la bucataria chinezeasca si a durat destul de mult pana s-au decis la ceva.
Eu am ales supa de carne de creveti si bambus...delicios...servita fierbinte...iti umple gura cu aroma speciala.
Apoi am luat niste pui Shanghai...dar Shanghai adevarat, nu minciuni de Carrefour.
Apoi dupa alte discutii si discutii...am trecut la o ceafa de porc la gratar, servita pe o tava grea de fonta fierbinte. Ceafa plutea pe un sos bestial impanat cu ceapa. Garnitura la ceafa am luat niste taitei cu tot felul de chestii amestecate... Un adevara regal...In Sântuhalm...Nu ratati locul...
Servirea buna, muzica discreta, atmosfera ok.
Totul s-a stropit cu bere. Mai ales ca ne-am uitat la Inter cu Barcelona.

Ar fi ceva de povestit, caci oamenii tare erau mucaliti si haiosi dar nu prea mai am chef de scris acum. M-a luat oboseala..
Nu m-am imbatat, dar am fost sedus de mancare. Eu, care nu-s gurmand si nici pretentios. Doar acasa ce mananc? Pate pe paine, nu?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu